Clubkampioenschappen jeugd op 21 mei

Beste jeugdleden,

Nu de competitie er bijna op zit wordt het tijd voor leuke evenementen en toernooien om het seizoen een passende afsluiting te geven. Houdt daarom de mail en de site goed in de gaten zodat je niks mist van alle leuke dingen die georganiseerd gaan worden!
Een van de mooiste toernooien is natuurlijk de clubkampioenschappen en op zaterdag 21 mei mogen jullie de degens weer gaan kruisen om boven tafel te krijgen wie er nu de beste van de club is! Je wordt ingedeeld op sterkte dus of je nu al langer tafeltennist of pas net lid bent maakt niks uit. In elke klasse zijn prijzen te verdienen. Na het toernooi zullen de kampioensteams van vorig seizoen en dit seizoen nog gehuldigd worden en sluiten we de middag af door gezellig samen te gaan eten. Er wordt gezorgd voor een flinke stapel pannenkoeken!
Het toernooi begint om 12.00 uur (zaal open vanaf 11.00 uur) en duurt tot ongeveer 16.00 uur. Daarna volgt de huldiging van alle prijswinnaars en gaan we om 17.00 met elkaar eten.
Je kunt je opgeven voor het toernooi door een mailtje of een appje te sturen naar Pieter van den Berg (pietervandenberg94@hotmail.com/06 81606230). Geef daarbij ook even aan of je mee wilt eten en of er eventuele allergieën zijn. We hopen natuurlijk dat jullie er allemaal bij zijn!