Geïnteresseerd in tafeltennis?

Heb je interesse in tafeltennis en zou je bij ons willen komen spelen dan ben je van harte welkom! Je kunt vrijblijvend en zonder kosten drie keer bij ons langskomen om de sfeer te proeven, een balletje te slaan en te kijken of onze club wat voor je is. Op deze site kun je bij de diverse groepen zien wanneer wie speelt. Voor mensen die nog geen batje hebben is er altijd wel één te leen bij ons.

Voor de jeugd is de woensdagmiddag ideaal om eens te komen kijken. Van14:00 tot 16:00 uur kan er dan onder begeleiding van onze trainers vrij gespeeld worden. Volwassenen kunnen het beste binnen lopen op de woensdagavond tijdens de recreantenavond. Er is dan altijd iemand die informatie kan geven en er kan een balletje geslagen worden.

Leuk dat je lid wilt worden van tafeltennisvereniging SKF!

Wij hopen dat je met veel plezier bij onze club speelt. Op de website is al veel informatie te vinden over hoe het reilt en zeilt bij onze club.
Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben schroom dan niet en neem contact op met de trainer of iemand van de commissie.

Contributie per 1-1-2024

* Senioren € 168,50
* Jeugd € 192,50
* Competitietoeslag seniorlid € 62,00
* Kledingtoeslag competitiespeler € 1,00 per maand
* Energietoeslag € 3,00 per maand (tijdelijk)
* Bedrijvencompetitie € 200,- per team per jaar

Genoemde bedragen zijn inclusief de basiscontributie (en toeslag sportverzekering) die verschuldigd is aan de NTTB en aan de afdeling Gelre. Bij de jeugdcontributie is de competitietoeslag inbegrepen.

De contributie wordt per kwartaal of per jaar vooraf middels een automatische incasso geheven.

De gemeente Veenendaal kent een zogenaamde geld terug regeling voor mensen die (tijdelijk) de contributie van hun lidmaatschap niet kunnen betalen. Deze regeling is specifiek voor mensen met een inkomen op het minimum niveau. De uitvoering hiervan is in handen van de afdeling Werk & Inkomen van de gemeente Veenendaal. Deze regeling kent geen onderscheid in leeftijd (gezin, alleenstaande ouders, 65+). Zie voor meer informatie de gemeentelijke stimuleringsregeling onder het kopje Subsidies en Ondersteuning op www.veenendaalsport.nl en www.veenendaalpas.nl.

Daarnaast kent de Gemeente Veenendaal nog het Jeugdsportfonds Veenendaal. Deze regeling is specifiek voor jeugd tot 18 jaar. Zie voor meer informatie www.veenendaalsport.nl onder Jeugdsportfonds Veenendaal.

Opzeggen

Wat jammer dat je het lidmaatschap opzegt. Het opzegformulier is te downloaden via onderstaande knop. Vul het in en mail het naar ledenadministratie@ttv-skf.nl , of deponeer het in de daarvoor bestemde brievenbus in het clubgebouw.

Wil je als je traint en competitie speelt ook aan je trainer doorgeven dat je stopt? Het zou heel fijn zijn als je ons vertelt waarom je stopt zodat wij daar misschien iets van kunnen leren.

Ledenadministrateur

<center>Gina Veerman</center>