Tafeltennis is een sport voor iedereen. Dat zie je ook in Veenendaal bij tafeltennis vereniging SKF. De hele week door is het eigen clubhuis (het ‘tafeltennis home’) bevolkt met leden in allerlei soorten en maten.

Trainen

De vereniging heeft verschillende trainingsgroepen. Deze groepen zijn op dezelfde manier ingedeeld als de competitieteams: op leeftijd en op niveau. Kies je eigen manier van tafeltennisen en bepaal je eigen niveau. Wil je meer? Trainen kan.
Bij SKF kan zowel de beginnende als de gevorderde tafeltennisser iedere avond van de week een balletje slaan.

Sociaal

Behalve heel druk zijn met tafeltennis zijn kun je echter ook op het sociale vlak plezierig vertoeven bij SKF. Want naast het sportieve deel is SKF vooral ook een gezellige vereniging met een goed oog voor de sociale kant van het sporten.

Eigen clubgebouw

Wat SKF bijzonder maakt is dat de vereniging een eigen clubhuis heeft, met een grote kantine en bar. Dit betekent dat de club elke avond van de week open is om te tafeltennissen en dat er altijd gelegenheid is om wat te eten en te drinken.
Met ruim 175 leden is SKF één van de grootste tafeltennisverenigingen in Nederland. Dankzij de grootte van de club is het voor iedereen, op elk niveau mogelijk om competitie te spelen. Maar dat hoeft natuurlijk niet, bij SKF kun je ook alleen trainen of vrij spelen.

Leuke activiteiten

Naast de competitie en de trainingen worden er de nodige activiteitein door het jaar heen georganiseerd. Na het trainen of na het vrijspelen kun je aan de bar even uitpuffen en bijkletsen.

Jeugd en senioren – tot op het hoogste landelijke niveau – hebben op zaterdag hun wedstrijden. Daardoor is het op die dag vaak een drukke, gezellige boel in het tafeltennishome! Kom een keer kijken en proef de unieke sfeer van SKF!