Sponsoring

Voor het realiseren van de verenigingsdoelstellingen zoekt de vereniging financiële ondersteuning in de vorm van sponsoring en via geld genererende acties.

Sponsoring

Sponsoring is een bekend begrip in de sportwereld. Met behulp van sponsoren kan de sportwereld zich ontwikkelen waardoor evenementen een groter succes worden, sportorganisaties betere faciliteiten en mogelijkheden kunnen realiseren en sporters hun dromen na kunnen jagen. Sponsoring biedt voor sponsoren vele mogelijkheden die bijdragen aan het behalen van de bedrijfsdoelen. Denk hierbij aan het verhogen van de naamsbekendheid, relatiemarketing, het versterken van het imago en verhogen van de verkoop.

Waarom tafeltennissponsoring?

Tafeltennis is een sport die bij iedereen bekend is. Maar liefst 96 procent van de bevolking heeft wel eens getafeltennist en daarmee een emotionele connectie met de sport. De normen en waarden van tafeltennis kunnen middels sponsoring overgedragen worden op het merk. Een voorbeeld van kenmerken van tafeltennis; gezellig, laagdrempelig en discipline.
Bedrijven die zich inzetten voor de sport worden gezien als maatschappelijk betrokken. Het sponsoren van tafeltennis is daarmee een ideale kans om goodwill te creëren bij de doelgroep.

SKF kent verschillende typen sponsors:
• Subsponsor
• Speelveldomranding
• Reclamebord in speelzaal
• Banner/logo in nieuwsbrief
• Evenementsponsor (bijv. Scholierentoernooi)
• Vlag naast clubgebouw
• Teamsponsor

Voor meer informatie over sponsoring kunt u contact opnemen met Marc Sassenus 0344-689903 of marc.skf@gmail.com

Geldgenererende acties

Naast sponsoring probeert SKF ook via acties geld voor de vereniging te genereren. Voorbeelden zijn:
Sponsorloterij
Rad van Fortuin
Grote Clubactie
Tussentijdse Loterijen