Sponsoring

Voor het realiseren van de verenigingsdoelstellingen zoekt de vereniging financiële ondersteuning in de vorm van sponsoring en via geld genererende acties.

Sponsoring

Sponsoring is een bekend begrip in de sportwereld. Met behulp van sponsoren kan de sportwereld zich ontwikkelen waardoor evenementen een groter succes worden, sportorganisaties betere faciliteiten en mogelijkheden kunnen realiseren en sporters hun dromen na kunnen jagen. Sponsoring biedt voor sponsoren vele mogelijkheden die bijdragen aan het behalen van de bedrijfsdoelen. Denk hierbij aan het verhogen van de naamsbekendheid, relatiemarketing, het versterken van het imago en verhogen van de verkoop.

Waarom tafeltennissponsoring?

Tafeltennis is een sport die bij iedereen bekend is. Maar liefst 96 procent van de bevolking heeft wel eens getafeltennist en daarmee een emotionele connectie met de sport. De normen en waarden van tafeltennis kunnen middels sponsoring overgedragen worden op het merk. Een voorbeeld van kenmerken van tafeltennis; gezellig, laagdrempelig en discipline.
Bedrijven die zich inzetten voor de sport worden gezien als maatschappelijk betrokken. Het sponsoren van tafeltennis is daarmee een ideale kans om goodwill te creëren bij de doelgroep.

Sponsormogelijkheden

Onderstaand hebben wij een aantal reclame-uitingen overzichtelijk weergegeven, waarbij opgemerkt dient te worden, dat wij altijd ook sponsormogelijkheden op maat kunnen aanbieden. Ook bij combinaties is er een voordeel te behalen.

• Reclamebord in de zaal                                               EUR 150,– per jaar, bij een 3-jarig contract
  • Reclame op speelveldomheiningen                             EUR 150,– jaar per omheining, bij een 3-jarig contract
  • Bedrijvencompetitie team                                               EUR 200,– per jaar
  • Subsponsor (= reclamebord +
    bedrijvencompetitieteam + reclame op SKF-site
    + éénmalig gebruik van de zaal
    voor tafeltennisactiviteit)                                                EUR 500,– per jaar
  • Reclamebord aan buitenmuur                                       EUR 500,– per jaar, bij een 3-jarig contract
    (dit bord bevindt zich dan aan de straatzijde.)
  • Teamsponsoring                                                                EUR 500,– tot EUR 1.500,– per jaar

Bovengenoemde bedragen zijn excl. BTW. Wij zijn als vereniging niet BTW plichtig en berekenen derhalve geen BTW. Alle reclame-uitingen zijn zakelijk volledig aftrekbaar van de Belasting, waardoor de feitelijke kosten zich derhalve halveren.

Alle vaste kosten t.b.v. het maken van bijv. een reclamebord worden separaat in rekening gebracht. Bij een reclamebord zijn deze ca. EUR 100,– (éénmalig). De maten van dit Trespa reclamebord zijn 244 x 61 cm. Shirts met reclame zijn voor rekening van sponsor.

Voor al uw vragen en opmerkingen kunt u contact opnemen met Gina van Poolen
E-mail: info@ttv-skf.nl of Tel. 06-18590709 of natuurlijk met uw bekende contactpersoon binnen onze vereniging.

Geldgenererende acties

Naast sponsoring probeert SKF ook via acties geld voor de vereniging te genereren. Voorbeelden zijn:
Sponsorloterij
Rad van Fortuin