Kleding en materiaal

Het tenue van SKF bestaat uit een zwarte korte broek, bij de dames een rokje, en een rood shirt. Het is te bestellen via Pieter van den Berg. Het shirt krijg je als je competitie gaat spelen. Vanaf dat moment wordt er 1 euro per maand bij je contributie opgeteld. Je betaalt het shirt zo in 3 jaar weer terug. Je bent verplicht in het officiële shirt van SKF te spelen. Als je wilt kun je daar ook het bijbehorende broekje kopen. Dit kun je bij Pieter bestellen en betalen. Je mag ook in een eigen zwarte korte broek spelen.

Voor jeugdleden is het shirt op huurbasis. Er wordt ook dan 1 euro per maand afgeschreven, met het verschil dat het shirt geen eigendom wordt, maar teruggegeven wordt als het jeugdlid geen competitie meer speelt. Als het shirt te klein geworden is, kan het omgeruild worden voor een nieuw shirt in een grotere maat.

Recreanten kunnen het tenue ook aanschaffen als zij dat leuk vinden. Het shirt kost € 30,00, de korte broek met zakken € 26,00, het rokje € 30,00 en het SKF trainingspak € 80,00.

Jeugdleden kunnen een batje bestellen via de club. Dat doe je bij Dicky de Jong o6-45780943, dicky_de_jong@hotmail.com. Senioren kunnen zelf hun batje bestellen bij Game 11, www.game11.nl, onze materialenleverancier, door middel van een mailtje naar info@game11.nl. De website is  Als je aangeeft dat je lid bent van SKF dan krijg je 20% korting op frames, rubbers, kleding, schoenen, tassen en bathoezen. Op Butterfly artikelen geldt een korting van 10%.