Senioren

Alle leden boven de 18 jaar zijn senioren. Deze pagina gaat echter over de senioren die in de afdelingscompetitie spelen. Informatie over recreatief spelen s’avonds of overdag zijn te vinden bij de recreanten en bij  Tafeltennis Overdag.

De afdelingssenioren spelen mee in de competitie welke op maandag- of vrijdagavond wordt gespeeld. Op maandagavond wordt er getraind.

In de afdelingscompetitie kun je spelen op je eigen niveau, je wordt ingedeeld in een team en speelt in twee competitierondes, de voorjaars- en najaarscompetitie waarbij telkens 10 wedstrijden gespeeld worden, 5 thuis en 5 uit.

Ben je geïnteresseerd om competitie te spelen, neem dan contact op met Henk Brouwer of Rob van Genderen van de seniorencommissie.

activiteiten

Er worden bij SKF regelmatig activiteiten georganiseerd voor senioren. Na de competitie hebben we een interne duocompetitie, elk jaar zijn de clubkampioenschappen, een Kerstdubbeltoernooi voor senioren en jeugd, het Dubbel zo leuk toernooi voor spelers uit het hele land enz.