Zin om een balletje te slaan in recreatieve sfeer?

Wil je wel tafeltennissen maar hoef je niet zo nodig competitie te spelen? Dan is de woensdagavond perfect voor jou. Op woensdagavond is het clubgebouw van 19.30 uur tot 23.00 uur geopend voor de recreanten; een gezellige groep sportievelingen van elk niveau. Zowel dames als heren in de leeftijd tussen de 18 en 70 jaar. Er is op deze avond voor elk wat wils, de fanatiekeling die de hele avond wil spelen maar ook de speler die na een paar potjes spelen gezellig aan de bar wil zitten kan hier terecht.

Voor geïnteresseerden wordt er ook elke week training gegeven van 20.00 uur tot 21.00 uur. Daarnaast worden er op de club regelmatig leuke toernooien georganiseerd voor elk niveau en is er het jaarlijkse Oliebollentoernooi speciaal voor de recreanten.

Nieuwsgierig geworden? Loop eens vrijblijvend binnen op de woensdagavond en kom de sfeer proeven. Er is altijd wel iemand van de recreantencommissie aanwezig om je van alle informatie te voorzien. Neem ook je sportspullen mee want natuurlijk mag je een paar keer meespelen voordat je besluit lid te worden. Heb je nog geen batje dan kun je dat bij ons lenen.

Voor meer informatie kun je bellen met de leden van de recreantencommissie.