Verlies heren 3 in vooruit gespeelde wedstrijd

Derde herenteam SKF verliest eerste wedstrijd in 2e divisie
JCV wint met 8-2 in een vooruit gespeelde wedstrijd

Het derde herenteam van SKF komt dit seizoen uit in de tweede divisie. In overleg met tegenstander JCV werd de tweede wedstrijd van het seizoen verplaatst naar 10 september. SKF kon niet voorkomen dat de tegenstanders met een 8-2 overwinning huiswaarts keerden.

Edwin Vonk won zijn eerste wedstrijd van Gerald van Berkel. In zijn wedstrijd tegen Johan van de Nieuwenhuizen kwam hij in de vijfde game tekort. In de strijd tussen de kopmannen bleek Jos Verhulst de betere, hij wist in vier games te winnen. Verhulst bleek ook voor Jasminka Oeij en Jeffrey Vonk een onneembare horde. Oeij wist nog wel te winnen van Van Berkel maar kon niet voorkomen dat Van de Nieuwenhuizen in de vijfde game de winst naar zich toe wist te trekken. Jeffrey Vonk kwam net tekort en wist geen wedstrijd te winnen. Het dubbelspel werd door Edwin Vonk en Marc van den Berg in vier games verloren waardoor de 8-2 nederlaag een feit was.

Volgende week is de officiële start van het competitieseizoen. Het derde herenteam speelt dan een uitwedstrijd tegen Entac 1 uit Enschede.