Seizoenafsluiting 11 juni met dubbeltoernooi voor (oud)leden, buffet en feestavond

Er hebben op dit moment 30 dubbels ingeschreven. Er zijn nog een aantak plekken beschikbaar, aanstaande vrijdag 3 juni zal de inschrijving sluiten en is het niet meer mogelijk je op te geven. Vanaf 18:30 is er een lopend buffet waar we 5 euro per persoon voor vragen. Als je je nog snel opgeeft via pietervandenberg94@hotmail.com, geef dan ook meteen aan of je mee eet en of er allergieën zijn.

We zien jullie graag allemaal 11 juni!

Meer informatie over het dubbeltoernooi en de ingeschreven dubbels:

Het zijn uitdagende jaren geweest waarin meer dan eens tafeltennisseizoenen vroegtijdig moesten worden afgebroken zonder een leuke afsluiting of feestdag. Dit jaar is dit gelukkig wel mogelijk en wij willen daarom met jullie het voorjaarsseizoen uitgebreid afsluiten op zaterdag 11 juni.

Op deze dag zullen we een dubbeltoernooi organiseren voor alle SKF’ers. Of je nou jeugd of senior bent, wel of geen competitie speelt, net begonnen bent of al heel lang speelt maakt niet uit, iedereen kan deelnemen. Het is ook mogelijk om als lid te spelen met een niet-lid, zo lang een van de twee spelers per koppel maar lid is van SKF. Je kunt je opgeven voor deelname aan het toernooi door een mailtje te sturen naar pietervandenberg94@hotmail.com

Je mag je per koppel opgeven maar ook individueel. In dat geval zoeken wij iemand voor je. Er wordt bij het toernooi zoveel mogelijk op sterkte ingedeeld. Het toernooi begint op 11 juni om 12.00 (zaal open vanaf 10.30) en zal duren tot ongeveer 18.00. Aansluitend wordt er door SKF een maaltijd verzorgd voor alle deelnemers. Vanaf 20.00 tot 00.00 sluiten we het seizoen dan definitief af met een feestavond.
De kosten voor deelname bedragen €5,- per persoon, dit is inclusief het eten. Voor jeugdleden is deelname geheel gratis. In het geval je niet deelneemt aan het toernooi maar toch mee wilt eten kan dit ook tegen betaling van €5,- (niet-leden voor €7,50). Schrijf je wel altijd van tevoren in zodat we weten voor hoeveel mensen er eten verzorgd moet worden.

We hopen dat velen van jullie deze mooie dag met ons komen beleven om het seizoen een passende afsluiting te geven. Tot 11 juni!

Wil je weten welke dubbels zich al ingeschreven hebben? Bekijk hier de lijst: