Zondag belangrijke wedstrijd Dames 1

Aanstaande zondag wordt de laatste ronde van de reguliere competitie in de Dames Eredivisie gespeeld. De vier plekken voor de play-off zijn al wel vergeven, SKF 1 zal na komende zondag hoe dan ook uitkomen in de strijd om het landskampioenschap. Toch staat er voor het team van coach Rinie Kling iets op het spel. De nummer drie uit de competitie treft VTV 1 in de halve finale en ontloopt dus de grote favoriet Dozy Den Helder 1. De achterstand op de Limburgers bedraagt twee punten. Bij een 4-2 zege eindigen de teams op een gelijke stand. Omdat in dat geval beide teams een keer met 4-2 hebben gewonnen is het onderlinge gamesaldo doorslaggevend. Wint SKF dikker, dan worden zij derde. Bij een gelijkspel of nederlaag eindigen ze op de vierde plaats.

De dames kunnen zeker de nodige aanmoediging gebruiken. Kom dus Carla, Melanie, Brenda, Jasminka en Sharon aanmoedigen. De wedstrijd begint om 14 uur in de zaal van SKF!

SKF dames beker