Jeugdwedstrijden zaterdag 31 maart

De jeugd van SKF kwam afgelopen zaterdag weer in actie. Hierbij een kort verslag.

SKF 1 deelde in Terborg de punten met Hercules 1. Dani en Nick wonnen beide twee enkels, Simon voegde er een puntje aan toe. Het dubbel ging naar de thuisploeg, waar Tom de Ronde een niet te nemen horde bleek. Door het verrassende verlies van nummer twee Red Stars 2 lonkt de tweede plaats.

Gemixte gevoelens bij SKF 2. Ondanks een onnodige 3-7 nederlaag tegen SMD 1 behaalde het team toch de play-offs. Adrie, Niels en Kai wonnen alle drie een wedstrijd en zagen veel wedstrijden pas in de vijfde game verloren gaan. Zonde, want ieder extra punt telt hard mee in de spannende strijd om het kampioenschap.

Ook SKF 3 mocht afreizen naar de Achterhoek, zij keerden terug met een 6-4 zege op Litac 2. Toine was weer de grote man met drie zeges in het enkelspel, Iris bleef niet ver achter met twee zeges. Hidde proefde eenmaal het zoet der overwinning.

SKF 4 behaalde een dikke overwinning tegen Hutaf 5. In Huissen bleven Rogier en Lennart ongeslagen, Lauren verloor eenmaal. Het dubbel leverde geen extra puntje op. Door de 8-2 zege eindigt SKF 4 op een 3e plaats in hun debuutseizoen in de 2e klasse. Eens kijken wat de play-offs opleveren!

SKF 5 beleefde een zware middag tegen Litac 3. Marnix, Joël en Olaf vochten voor wat ze waard waren, maar punten leverde dat niet op. Veel geleerd, maar niet gescoord dus.

SKF 6 verloor haar wedstrijd van Hutaf 6 met 7-3. Stan was wederom de grote man met twee zeges. Dit hadden er drie kunnen zijn, bij een dikke voorsprong raakte de tegenstander dusdanig geëmotioneerd dat Stan nogal van slag raakte en de wedstrijd alsnog verloor. Niels wist eenmaal te winnen, ook hij zag een wedstrijd door zijn vingers glippen. Matthian had een offday en kwam niet tot scoren.

SKF 8 was deze speelronde vrij, dus zagen Maickel en Daniël kans om te kijken bij de landelijke senioren en zo inspiratie op te doen voor hun wedstrijd van aanstaande zaterdag.

Het is nog even afwachten wat de schema’s voor de play-offs gaan brengen, maar zeker is dat er zaterdag weer genoeg thuiswedstrijden gespeeld gaan worden.