Zaterdag laatste thuiswedstrijden landelijke Heren

Aankomende zaterdag is het alweer de laatste speelronde van de voorjaarscompetitie. In het clubgebouw van SKF zullen de vier herenteams weer een thuiswedstrijd spelen. We hopen dat het net zo gezellig en druk gaat worden als bij de laatste wedstrijden. Dus kom allemaal om 15:00 uur onze toppers aanmoedigen.

SKF 1 kan vrijuit ballen tegen de Veluwe. Promotie zit er voor beide teams niet meer in en degraderen kan niet in deze klasse. Pieter vertoeft in (nog) warmere oorden dus Pim en Arnoud mogen het klusje met een invaller zien te klaren. Bij de tegenstanders mogelijk de oud-SKF’ers Jaap en Ron van Spanje en oud-international Paul Haldan.

Ook voor SKF 2 staat er niets meer op het spel, zij spelen tegen SVE 1 uit Utrecht dat ook al veilig is in de 2e divisie. Leuke tegenstanders met open spel, dus hopelijk zien we mooi tafeltennis op deze tafel!

In de andere zaal zal de spanning wat hoger zijn, voor beide 3e divisieteams staat er nog veel op het spel. SKF 3 ontvangt Blauw-Wit 1 en heeft zeven punten nodig om zeker te zijn van een langer verblijf in de 3e divisie. Waar vorig jaar nog een kampioenschap werd behaald in dezelfde klasse, de veel sterkere poule in combinatie met minder geluk zorgen voor nog veel spanning bij dit jonge team. Een mooie test om te zien of ze mentaal echt horen bij de senioren! We gaan er van uit dat ze het klusje gaan klaren!

Het vierde team ontvangt Westa 3 en moet het punt voorsprong op TTCV Herwaarden 1 en de twee punten op Avanti 3 behouden. En ook Alaexandria’66 dat op vier punten staat maar nog tegen de nummer laatst speelt moet nog met een schuin oog in de gaten worden gehouden. Maar goed, Het vierde moet toch genoeg kwaliteiten hebben om het zelfstandig af te maken? De bloemen staan klaar en het bier wordt gekoeld…Wat we hebben vertrouwen in dit team!

Verder zullen zaterdag Pim, Etienne en Jasminka voor het laatst dit seizoen in actie komen. Etienne neemt na jarenlang actief te zijn geweest in bijna alle landelijke klassen (tijdelijk) afscheid van het competitiespelen. Pim verlaat na 10 jaar SKF en stopt even met tafeltennissen. Jasminka verlaat SKF na drie jaar en gaat naar eigen zeggen “leuke dingen” in het buitenland doen. Allen heel veel succes!