Wisselende resultaten SKF jeugd

Door Dicky de Jong

Afgelopen zaterdag was het druk bij SKF, alle jeugdteams kwamen in actie.

SKF 1 versloeg HBC 1 met 7-3. Milan Timmers was aan de zijde van de Heemsteders de grote plaaggeest door te winnen van Thijs en Douwe en ook belangrijk te zijn in de dubbel. Erik wist wel van Timmers te winnen en net als zijn teamgenoten werden de andere twee tegenstanders ook verslagen. Thijs maakte het nog wel spannend door zijn laatste wedstrijd mijn 12-10 in de vijfde game te winnen! SKF 2 verslikte zich met een 4-6 nederlaag tegen HBC 2. Jasper wist tweemaal te winnen, Harm was eenmaal de sterkste. Samen wonnen zij ook de dubbel. Simon had wat pech, hij kwam niet tot scoren al was hij eenmaal wel dichtbij. De verschillen in deze poule zijn heel klein, er is nog van alles mogelijk.

erik
(Erik driemaal succesvol)

SKF 3 deelde de punten met Litac 1. Jeffrey was in topvorm en wist zijn drie tegenstanders te verslaan, Mitchel en Ryan volgden met een zege. Verder werd eindelijk afgerekend met het vijfsettersyndroom, voor het eerst dit seizoen werd er een wedstrijd in de vijfde game winnend afgesloten! Dat smaakt naar meer! SKF 4 verloor nipt van Litac 2. Adrie wist zijn drie wedstrijden te winnen, Luca was eenmaal succesvol. Helaas verloor hij nog een wedstrijd nipt met 9-11 in de vijfde game. Matthijs won ditmaal niets, maar ook hij zag een wedstrijd diep in de vijfde game verloren gaan.

SKF 5 is op kampioenskoers. De meiden van TCB 3 werden met 7-3 huiswaarts gestuurd. Kai, Samuel en Niels wisten allen twee tegenstanders te verslaan waarbij Kai en Samuel nipt in vijven verloren van de sterkste speelster uit Beuningen. Daarentegen won Kai een spannende wedstrijd met 11-9 in de vijfde game. SKF 5 staat nu vijf punten voor op HTTC 1, de tegenstander aankomende zaterdag. SKF 6 verloor met 3-7 van het sterke TCB 3. Manuel won tweemaal waarbij hij in de eerste wedstrijd erg diep moest gaan. Met 15-13 in de vijfde game werden de felicitaties in ontvangst genomen. Olaf wist nog een tegenstander te verslaan, Marnix kwam niet tot winst.

Een big smile op het gezicht van Stan! Met zijn SKF 7 werd een gelijkspel behaald tegen Sethone 2. Stan werkt altijd keihard maar zag het harde werken nog niet beloond worden. Ook nu gingen de eerste twee wedstrijden spelen, maar daarna ging het fantastisch. In vier games werd een sterke tegenstander verslagen! Goed gedaan Stan! Ook Iris wist eenmaal te winnen, ze had in haar eerste wedstrijd wat pech en verloor met 10-12 in de vijfde game. Toine verloor voor het eerst een wedstrijd dit seizoen (in vijf games), maar wist er knap twee te winnen.

Stan Robbers in actie
(Stan wint zijn eerste wedstrijd! Toppie!)

SKF 8 had tot nu toe tweemaal gewonnen, maar nu kwam het sterke SMD 4 op bezoek. Voor Hidde maakte dat niet uit, hij wist beide tegenstanders te verslaan. Matthian wist een tegenstander te verslaan. Matthias en David bleven helaas op de nul steken. SKF 9 versloeg tegenstander TCB met maar liefst 9-1. Lauren en Lennart verloren zelfs geen game! Lucas gaat duidelijk steeds beter spelen en won twee wedstrijden. SKF staat gedeeld eerste met Essentia, de tegenstander aankomende zaterdag. Spannend dus!

Hidde Meeuse
(Hidde flikt het weer! Ongeslagen tegen een sterke tegenstander)