SKF 3 speelde afgelopen zaterdag uit in Arnhem tegen Treffers (A) 1. Het team uit Veenendaal begon sterk door een voorsprong te nemen van 0-2. Aniek verloor daarop als eerste een wedstrijd. Maar in de dubbel herpakte SKF zich weer en trok deze ook naar zich toe. Weer twee goede potten van SKF, Niels Bremer pakte zijn tweede van de dag en Aniek haar eerste enkelspel. Toen moest Toine zijn eerste wedstrijd afgeven en zette de stand op 2-5. De laatste drie wedstrijden werden met overtuiging naar SKF toegetrokken en zo verdient de uitploeg acht punten in Arnhem. Volgende week moet het team vlakbij Arnhem spelen, dit keer in Huissen tegen Hutaf 3.

SKF 4 moest afgelopen zaterdag tegen het ijzersterke Hercules 3. Maickel begon erg sterk en wint de eerste partij van de dag. Niels Pater en Lauren wisten dit helaas niet te herhalen, zij verloren allebei hun eerste wedstrijd. Ook de dubbel ging naar de thuisploeg. Hierna won Maickel ook zijn tweede wedstrijd van de dag. Maar de jongens van Hercules bleken te sterk. In de laatste vijf wedstrijden lukte het SKF niet meer om een punt te pakken. Goede prestatie van Maickel dus, maar helaas niet genoeg om het team op de been te houden in de Hoofdklasse. Volgende week mogen ze het voor de een na laatste keer proberen tegen Treffers (A) 1.

SKF 5 speelde de eerste wedstrijd in de play down van de tweede klasse. Hierin mochten zij het opnemen Treffer (A) 3. Eelke, Hugo en Manuel namen het op tegen een tweetal uit Arnhem. Na een valse start, de eerste drie wedstrijden gingen verloren, vocht het team zich terug in de wedstrijd. Manuel won zijn eerste pot, waarna beide dubbels ook in de wacht werden gesleept. Helaas waren dat ook meteen de laatste overwinningen voor SKF, de overige wedstrijden gingen allemaal verloren. Een 7-3 nederlaag dus. Volgende week mogen zij dit proberen te verbeteren tegen Hercules 4.

SKF 7 speelde hun twee na laatste wedstrijd van het seizoen in Arnhem tegen Treffers (A) 4. De dag begon moeizaam nadat Just en Joran niet wisten te winnen in hun eerste wedstrijden van de dag. Joran, die hierna direct weer moest, wist daarop wel zijn tweede pot te pakken. Hierna verloor Bernard zijn eerste van de dag en stond het al 3-1. Er werden die dag twee dubbels gespeeld doordat de thuisploeg met twee spelers kwam opdagen. Ze werden eerlijk verdeeld en dus kregen beide teams een punt. De thuisploeg breidde hierna zijn voorsprong uit naar zes punten maar daar bleef het bij. Bernard en Joran wonnen beiden nog een wedstrijd, Just is niet tot scoren toegekomen. Maar hij mag het volgende week weer proberen tegen Hutaf 6.