Grootse uitslagen voor SKF

Terwijl de meeste teams van SKF een rustdag hadden, speelden het eerste mannenteam en het eerste vrouwenteam wel. En de uitslagen mochten er zijn.
De dames van FysiotherapieScheepjeshof/SKF speelden afgelopen zaterdag hun laatste wedstrijd van deze seizoenshelft in eigen huis tegen Scylla. Bij aanvang van de wedstrijd stonden de teams nog op een gelijk aantal punten, dus een spannende wedstrijd werd verwacht. Brenda Vonk startte sterk tegen Marie Depuydt door zonder gameverlies te winnen. Jacintha de Hoop en Melanie Bierdrager waren al net zo succesvol, ook zij verloren geen game. Brenda speelde toen weer, en het bleek een lastige wedstrijd tegen Kim Hergelink. De laatstgenoemde wist twee van de eerste drie games te winnen, maar in het slot van de wedstrijd bleek Brenda de sterkste en won in vijf games. Melanie won hierna ook haar tweede wedstrijd, en Jacintha mocht als laatste aantreden. Zij wist haar eerste twee games te winnen, maar een sterk spelende Esmee van Marwijk sleepte er een vijfde game uit. Deze wist Jacintha weer te winnen en zo won ook zij haar tweede wedstrijd. Zo werd dan ook de grootst mogelijke uitslag gescoord in het voordeel van SKF. Het team sluit deze seizoenshelft af op een gedeeld vijfde plek.

AutobedrijfJaccodeGooijer/SKF speelde afgelopen zaterdag op vreemde bodem tegen The Victory. De SKF’ers kenden een sterke start door in de eerste vijf wedstrijden geen punt te verliezen. Jeffrey Vonk verloor na de pauze zijn tweede wedstrijd van de dag, hij had weinig kans tegen Hans den Blanken. Pieter van den Berg speelde hierna een spannende wedstrijd tegen Frank van der Wurff, maar wist deze in een vijfde game wel te winnen. Jeffrey verloor vervolgens weer, maar dit keer won hij de eerste twee games. Helaas bleek het niet genoeg te zijn en wist zijn tegenstander Fjodor Rademaker zijn achterstand om te zetten in winst na vijf games. Floris Zur Muhlen had maar drie games nodig voor winst in zijn laatste partij van de dag. Hans moest in zijn laatste wedstrijd na twee games opgeven tegen Pieter, waardoor de uitploeg acht punten mee naar huis mocht nemen. Komende zaterdag zal het eerste SKF team aantreden tegen Red Stars om voor handhaving te strijden.