Wij doen mee aan de Albert Hein Sportactie

NOC*NSF en Albert Heijn hebben een gezamenlijk doel: een actievere levensstijl toegankelijk maken voor alle Nederlanders, door de drempel tot sport en bewegen te verlagen. Om dit doel te bereiken organiseren zij tot en met 2020 samen sportieve acties onder de naam AH Sportactie. In de AH Sportactie activeren ze Nederland en dagen ze iedereen uit de sport en sportclub te ontdekken die bij hen past. Alleen, of samen! … SKF doet ook mee!

Van 17 t/m 30 september, tijdens de Nationale Sportweek, ontvangen Nederlanders in alle Albert Heijn winkels bij elke keer boodschappen doen een sportvoucher. Deze voucher is twee keer sporten waard en kan men tot 25 november bij de deelnemende sportclubs verzilveren via www.ahsportactie.nl. In 2017 was de AH Sportactie een groot succes! De Sportactie werd gewaardeerd met een 9 en 35-50% van de sporters is lid geworden van een sportclub.