Verslag jeugd zaterdag 15 september

Helaas iets later dan gebruikelijk, maar hierbij alsnog een kort verslag van de wedstrijden van de jeugdteams van SKF in de afgelopen speelronde.

SKF 1 kon het goede resultaat in de eerste speelronde geen passend vervolg geven, het sterke Swift uit Deventer was duidelijk een paar maatjes te groot. Nick kon op een stand van 0-6 wat terugdoen, maar hier bleef het bij. Tot viermaal toe werd een wedstrijd in de vijfde game verloren, maar in de beslissende game was de thuisploeg toch wat sterker. Geen man overboord, het doel blijft nog steeds hetzelfde, plaatsing voor de Kampioenspoule.

Na de verrassende zege op Bit.nl 2 een week eerder werd er flink uitgehaald tegen Bit.nl 3 door SKF 2. Adrie, Toine en Niels wonnen met maar liefst 9-1 waarbij Niels de tegenstander de eretreffer gunde. SKF 3 kwam al snel met 0-3 achter, maar herstelde met een 5-5 gelijkspel tegen Tafeltennis Nijmegen 1. Aniek verloor voor het eerst dit seizoen een wedstrijd, haar twee andere wedstrijden gingen gemakkelijk gewonnen. Iris en Mark wonnen beide eenmaal en de dubbel viel ook in Veenendaals voordeel. SKF 4 heeft het zwaar in de 1e klasse en verloor met 1-9 van ONI 1. Lauren redde de eer tegen een invaller.

SKF 5 won voor de tweede maal op rij met 8-2, ditmaal was Cevelum 1 het slachtoffer. Maickel en Daniël wonnen beide hun enkels, Stan verloor eenmaal. Het dubbel Maickel/Stan verloor ook, maar uiteraard toch nog blije gezichten bij de spelers van het vijfde. SKF 6 verloor collectief van Tafeltennis Nijmegen 3 met 7-3. Eelke, Joël en Marnix wonnen allen eenmaal. Tot slot SKF 7, zij versloegen Bit.nl 5 met 7-3. David wist knap zijn beide wedstrijden te winnen. Just, Hugo en Bernard wonnen en verloren een enkel. Een heel mooi resultaat dus van ons jongste team.

Aankomende zaterdag spelen alle teams een uitwedstrijd, met uitzondering van SKF 4 dat in de middag thuis zal spelen tussen de landelijke herenteams.