Voor het tiende jaar in successie combineren we de nieuwjaarsreceptie met een pubquiz voor jong en oud! Dit jaar valt het samen met het 70-jarig jubileum van tafeltennisvereniging SKF. Dubbel feest dus! Presentatoren Ronald van Roon en Henk Brouwer maken de tien vol en hopen dat dit ook voor de trouwe deelnemers en nieuwkomers geldt! De voorgaande edities waren met 60-80 deelnemers (waaronder een groot aantal partners van leden) steeds weer een geweldige happening. Een avondje ouderwetse gezelligheid.

De quiz staat dit jaar in het teken van het jubileumtijdvak 1949-2019. Er worden 70 vragen gesteld verspreid over genoemde periode. Hiervan zullen er 10 specifiek over de geschiedenis van de vereniging gaan. De 60 overige vragen betreffen algemene vragen. Ook in deze quiz weer een heel divers vragenpallet: geschiedenis, film, muziek, topografie, sport, van alles komt aan bod. Er is een combinatie van kennisvragen en beeld- en geluidsfragmenten.

Om de jubileumeditie extra feestelijk aan te kleden is er om 18.30 uur een buffet voor de deelnemers. Dit buffet is gratis met dank aan onze sponsoren: Huisartsencentrum De Zwaai, CertificeringsAdvies Nederland, Dailyworkwear, Van Roon Consulting,  DeMaes Catering en Bouman Advies. Vanaf circa 19.30 uur beginnen we met de quiz. Voorafgaand aan het buffet is er vanaf 18.00 uur een informele receptie met een welkomstwoord van voorzitter Marc Sassenus.

De quiz wordt gespeeld in teams van 4-(maximaal) 6 personen. Je kunt zelf een team samenstellen of je individueel opgeven, dan wordt je in een team ingedeeld. Voor het winnende team en de nummers 2 en 3 staat een leuke prijs klaar. Ook aan een poedelprijs wordt gedacht. Iedereen is welkom om in te schrijven. Neem je partner, teamgenoten en medespelers mee!

Meld je team (met de namen van de spelers) of jezelf uiterlijk 24 december aan via onderstaand inschrijfformulier. Deze avond mag je niet missen! “Inschrijven voor de pubquiz betekent dat je tevens bent opgegeven voor het buffet”.

Inschrijven kan tot 28 december.

Tijdens dit toernooi worden foto’s gemaakt voor de website en social media. Bij inschrijving geef je hier toestemming voor. Wil je niet gefotografeerd worden, geef dit dan aan bij de fotograaf.

Na inschrijving wordt je naam bij de deelnemers in dit bericht gezet, wil je dit niet laat dat dan weten bij inschrijving.

Deelnemers

• Pieter van den Berg – Marc van den Berg – Mark Baerveldt – Wisse Kuiters – Theo Wieland – Dicky de Jong
  • Mariola van Genderen – Carolien van Genderen – Andre van Wijk – Johan Frederiks – Jan Bos – Rob van Genderen
  • Theo de Man – Ronald Vos – Nelis van de Pol – Andre de Man – Leo Wilshauser – Gerrit van de Haar