Dit jaar wordt Het Valleitoernooi in februari georganiseerd vanwege ons jubileum. De strijd wordt aangebonden op 13, 15 en 16 februari.

In de organisatie is niets veranderd, BIT organiseert het toernooi voor de recreanten, Shot voor de senioren en de jeugdspelers zijn van harte welkom bij SKF.

• Woensdag 13 februari: senioren recreanten toernooi bij BIT
  • Vrijdag 15 februari: senior competitiespelers toernooi bij Shot
  • Zaterdag 16 februari: jeugd (recreant en competitiespelers) bij SKF

Het toernooi is voor alle leden van tafeltennisverenigingen Bit.nl, De Stuiterd, Kracht & Vriendschap, Rhenus, SKF en Shot.
Er wordt gespeeld in sterkteklassen, met prijzen per poule. De inschrijfkosten €4,00 voor de senioren en recreanten. Voor de jeugd is het toernooi gratis. Geef je op voor 1 februari 2019. Je kunt je inschrijven via onderstaand inschrijfformulier of mail naar de contactpersoon van het toernooi waar je jezelf voor in wilt schrijven.

Mail voor meer informatie over het recreanten- of seniorentoernooi met Gina van Poolen ginavanpoolen@gmail.com. Voor meer informatie over het jeugdtoernooi kun je mailen met Pieter van den Berg pietervandenberg94@hotmail.com

Tijdens dit toernooi worden foto’s gemaakt, wil je niet gefotografeerd worden, geef dit dan aan bij de fotograaf.

Bij inschrijving wordt je naam op onderstaande deelnemerslijst gezet, wil je dit niet, geef dit dan aan bij inschrijving.

Inschrijfformulier

[contact-form-7 id=”7424″ title=”Valleitoernooi 2019″]