Verslag vijfde speelronde jeugd SKF

Afgelopen zaterdag kwamen de jeugdteams van SKF weer in actie. Hierbij een kort verslag.

SKF 1 won met 7-3 van Amsterdam 1 en heeft daarmee de weg omhoog ingeslagen. Tegenstander Mads Oomen was te sterk voor Jasper, Dani en Harm. De andere spelers, waaronder ook Xijin Zheng die op donderdag bij SKF meetraint, werden wel verslagen. Ook de dubbel was een eenvoudige prooi voor SKF.

SKF 2 hield in Huissen de schade beperkt tegen Hutaf 3. Adrie werd vlak voor de wedstrijd onwel en kon niet meespelen. Op het allerlaatste moment werd Toine ingevlogen en met succes. Hij versloeg in de eerste wedstrijd de zwakste speler van Hutaf die daar dusdanig van was aangeslagen dat ook Niels en Kai daar eenvoudig van konden winnen. Niels zelf won ook nog van de tweede speler, Kai kwam dichtbij maar verloor in vijven. Vier punten in deze opstelling is een heel knap resultaat!

Toine van Viegen
(Supersub Toine!)

Twee klassen lager speelde Toine in de ochtend tegen Treffers 4. Hier een nipte nederlaag in vijven, maar wel twee mooie overwinningen voor Toine. Iris en invaller Rogier wisten eenmaal te winnen en winst in de dubbel zorgde voor een keurige puntendeling. SKF 3 blijft koploper.

SKF 4 speelde een tafel naast SKF 3 en versloeg Treffers 5 met 6-4. Eelke en Manuel wonnen tweemaal, Marnix versloeg een tegenstander. Winst in de dubbel zorgde voor de nipte overwinning.

SKF 5 versloeg het tweede team van Tafeltennis Nijmegen met 7-3. Lauren behield zijn 100% score, Lennart was tweemaal succesvol en Stan wist alweer een potje mee te pikken. Ook hier werd het dubbel gewonnen.

Stan Robbers in actie
(Stan in actie)

SKF 6 had niet veel in te brengen tegen het sterke GTTC Groesbeek 2, het werd maar liefst 10-0 voor de koploper in de 3e klasse. Matthian, Matthias en Joel knokte voor wat ze waard waren, maar een eretreffer werd ze niet gegund.

SKF 7 zag dat de tegenstander ONI 3 met maar twee spelers achter de tafel verscheen. Zonder te spelen al met 3-0 voor dus. Jammer genoeg waren deze twee spelers wel erg sterk en uiteindelijk werd er met 7-3 verloren door Maurits, Daniël en Lucas.

SKF 8 liet zien dat ze eigenlijk te goed zijn voor de vijfde klasse, Treffers 7 werd met 10-0 verslagen. Hermen en Niels wisten hun vier enkels te winnen, ook dubbelden ze samen twee punten bijeen.

Komende zaterdag speelt de jeugd van SKF weer thuis.