Verslag SKF jeugd competitieronde 8

In de zaal van SKF speelden afgelopen zaterdag maar liefst zes teams thuis. Alleen SKF 6 speelde een uitwedstrijd.

SKF 1 kreeg nummer laatst TIOS’51 1 op bezoek en wilde na wat kwakkelende resultaten weer eens een goede uitslag neerzetten. En dat lukte! Ondanks dat de eerste wedstrijd in vijven werd verloren werd er een dikke 9-1 zege geboekt op de ploeg uit Tilburg. Nick en Dani bleven ongeslagen in hun enkel, Harm gunde de tegenstander de eretreffer. Hij dubbelde samen met Dani naar een mooie overwinning.

SKF 2 verloor net als een week eerder met 3-7 van SMD 1. Kai had een goede dag en boekte twee prima overwinningen. Adrie bracht een punt binnen, Niels kwam helaas niet tot scoren. Een spannende wedstrijd viel met 13-15 in de vijfde game net de verkeerde kant op. Door de nederlaag lijkt een plek bij de bovenste twee lastig te worden, tenzij er in de resterende wedstrijden dikke overwinningen geboekt gaan worden.

SKF 3 stelde teleur met een 5-5 gelijkspel tegen Hutaf 4. Toine verloor volledig onnodig een wedstrijd en Hidde wist na twee nederlagen gelukkig nog een achterstand in zijn laatste wedstrijd om te draaien naar een overwinning. Lichtpuntje is de invalbeurt van Rogier. Met soms fenomenale punten verraste hij met een overwinning. Volgende week weer met meer strijd spelen, dan komt het wel goed!

Rogier
(Supersub Rogier haalt een puntje binnen)

SKF 4 deelde de punten met Getavé 1. Lennart en Mark wisten hier twee tegenstanders te verslaan. Rogier voegde in zijn eigen team ook een punt toe aan de score. Jammer genoeg verloor hij zijn laatste (zijn zevende) wedstrijd van de dag met 12-14 in de vijfde game. Kan zelfs Rogier vermoeid raken?

SKF 5 haalde twee punten tegen een sterk Shot 2. Na het dubbel stond er een 2-2 op het bord, waarna de gasten uit Wageningen er met de resterende punten vandoor ging. Olaf won een enkelspel, Eelke en Marnix samen de dubbel.

Olaf
(Olaf wint eenmaal)

Waar SKF 6 in de reguliere competitie nog verloor van TCB 1, nu waren Stan, Matthian en Niels de tegenstander met 8-2 de baas. Niels won zijn drie enkels, Stan en Matthian deden niet veel onder met ieder twee zeges. Het belangrijke dubbel werd ook een prooi voor SKF.

Tot slot, SKF 8 versloeg in een leuke wedstrijd Treffers 5. Maickel behield zijn 100% score, al ging dat met moeite. In zijn laatste wedstrijd won hij nipt met 11-9 in de vijfde game. Selina en David speelden ook erg sterk en zagen hun inzet beloond worden met ieder twee zeges. Het plezier en fanatisme straalt er van af bij dit jonge team!

(een fantastisch spelende David wint knap twee keer!)

Aanstaande zaterdag zijn er weer thuiswedstrijden voor de jeugd van SKF, alleen SKF 4 speelt een uitwedstrijd tegen Bit.nl.