Op dinsdag 29 mei om 20.00 uur komt Erika Zeegers van de Nederlandse Hartstichting ons voorlichten over wat te doen bij een hartstilstand.

We kennen allemaal wel de vreselijke verhalen van sporters die tijdens het sporten een hartstilstand krijgen. Als er niemand in de buurt is die weet wat te doen heeft zo’n sporter grote kans om te overlijden. Je moet er toch niet aan denken dat je dit gebeurt. Maar ook als je een omstander bent en niet weet wat te doen is het een ingrijpende gebeurtenis.

Daarom organiseert SKF een informatie avond door de Nederlandse Hartstichting waarbij uit de doeken wordt gedaan wat je in zo’n geval kan doen. Erika legt o.a. de werking van een AED uit en vertelt hoe je moet reanimeren. Deze informatiebijeenkomst is gratis en is bedoelt voor alle leden van SKF en andere belangstellenden.

We hopen veel leden te kunnen begroeten op deze avond.

Om een beeld te krijgen van het aantal aanwezigen vragen we jullie jezelf aan te melden via onderstaand formulier.

Ik kom naar de informatieavond