Verslag jeugdwedstrijden zaterdag 24 november

SKF 1 moest tussen de seniorenteams van SKF spelen en zette een verdienstelijk resultaat neer tegen Swift 1. Zonder Dani maar met Adrie als invaller lukte het om de kampioen uit de landelijk A vier punten af te snoepen. Nick en Jeffrey zorgden beide voor twee zeges, alleen kopman Colin Ligt was duidelijk een maatje te groot. Adrie speelde bij vlagen goed en kwam bijna tot gamewinst.

In zijn eigen team wist Adrie eenmaal te winnen tegen Hercules 3. Ook Toine won eenmaal, maar de grote man was deze keer Niels met twee zeges. Omdat ook het dubbel werd gewonnen eindigde het duel in een gelijkspel.

SKF 3 kwam tweemaal in actie. Omdat Iris door de NTTB is uitgenodigd voor een internationaal evenement speelde zij een wedstrijd alvast vooruit. Het was erg lastig om met ONI tot een datum te komen. Uiteindelijk werd er afgelopen woensdag al gespeeld. Een dag van te voren kwam er een bericht dat het niet ging lukken omdat een deel van het team niet zou kunnen, toch kwamen ze op volle oorlogssterkte. Vreemde zaak. Neemt niet weg dat de wedstrijden daardoor veel mooier waren en uiteindelijk werd er met 6-4 gewonnen. Aniek won er 3, Iris 2 en invaller Rogier 1. En op zaterdag de tweede wedstrijd, hierin werd Zevenaar 2 met 8-2 verslagen. Beide meiden bleven ongeslagen, Mark was eenmaal succesvol.

SKF 4 ging naar Arnhem en kwam met vier punten thuis tegen Treffers 3. Rogier won tweemaal, de weer helemaal van zijn blessure herstelde Hidde eenmaal. Ook Niels wist eenmaal te winnen en lijkt inmiddels helemaal gewend te zijn aan dit niveau.

SKF 5 dacht te mogen spelen tegen Westa 2, maar de tegenstander kon geen team op de been brengen. Nou ja, dan hebben ze nog mooi een wedstrijd tegoed!

SKF 6 speelde op vrijdagavond (op verzoek van tegenstander) tegen TN 2 en dat beviel blijkbaar wel. De Nijmegenaren werden op een 6-4 nederlaag getrakteerd. Manuel was driemaal succesvol, Eelke en Joël beide eenmaal. Omdat een van de twee dubbels werd gewonnen eindigde het in een mooie zege.

SKF 7 verloor van Kracht en Vriendschap 1. Hugo was in grootse vorm en wist tweemaal te winnen. Just versloeg een tegenstander. David en Bernard waren wat ongelukkig en kwamen niet tot scoren. Een van de twee dubbels eindigde in een zege, dus bleef de teller steken op vier punten.

Aankomende zaterdag alweer de laatste wedstrijden van het jaar. Nog een keer knallen dus!