Clubkampioenschappen:
Op zaterdag 8 december is het weer zo ver. Het is tijd voor de jaarlijkse clubkampioenschappen. In januari van dit jaar zijn de verlate clubkampioenschappen van 2017 gehouden. Toen was Erik Verzijl de trotse winnaar. Wie kan hem die eer voor 2019 ontnemen? Het toernooi begint om 10:00 en we verwachten dat het rond 16:00 is afgelopen.
Ook worden tijdens dit toernooi de kampioenen van afgelopen seizoen in het zonnetje gezet.

Kerstdubbel:
Het leukste toernooi van het jaar komt er weer aan, de kerstdubbel!! Wil jij ook weleens met moeder, vader, opa of oma of vriendje mee kunnen doen aan een tafeltennistoernooi? Dit is je kans. En je speelt ook nog eens voor de beste prijs: Taart! En hoe meer je wint hoe meer taart je kunt winnen natuurlijk ;).

Schrijf je dus snel in via het inschrijfformulier en we zien je graag op 22 december!

Inschrijven kerstdubbel

[contact-form-7 id="7611" title="Kerstdubbel"]