Verslag jeugdwedstrijden zaterdag 16 maart

Aangezien SKF 2 en SKF 3 hun wedstrijd al een aantal weken geleden tegen elkaar speelde kwamen er afgelopen zaterdag slechts vijf jeugdteams van SKF in actie.

SKF 1 ging op bezoek bij Never Despair 1 en kwam terug met een gelijkspel. Djen was in grootse vorm en wist zijn drie tegenstanders te verslaan. Dani was eenmaal succesvol, Nick kon in zijn enkelspelen geen overwinning boeken. Het dubbelspel zorgde voor de uiteindelijke puntendeling.

SKF 4 reisde helemaal naar de Achterhoek af, maar zeker niet voor niets. Tegen de reserves van SMD werd er een 6-4 overwinning behaald. Doordat SMD met twee spelers verscheen begonnen onze mannen al met een 3-0 voorsprong. Niels en Lauren wisten daarnaast nog een wedstrijd te winnen. Hidde won geen enkelspel, maar samen met Lauren we het dubbel.

Met een sublieme Maickel leed SKF 5 een nipte nederlaag tegen TVO 1. Maickel was in zijn enkels ongenaakbaar en samen met Daniël werd het dubbel gewonnen. Helaas bleef het hierbij, Daniël en Manuel konden geen enkelspelzege boeken, al waren ze er soms wel dichtbij.

SKF 6 speelde tegen het tweede team van TVO, maar kon niet verder komen dan een 5-5 gelijkspel. Dat Eelke ongeslagen bleef is inmiddels geen verrassing meer. Het harde werken op de training wordt steeds vaker beloond, dit was alweer de derde keer op rij dat Eelke geen enkel verloor. Joël wist zijn eerste wedstrijd te winnen en ook een van de twee dubbels werd gewonnen. Olaf kon behalve de winst in een dubbel niet tot scoren komen.

SKF 7 ging naar Bemmel en won knap met 6-4 van Essentia 3. Joran en Bernard waren in goeden doen en versloegen beide hun twee tegenstanders. Just was eenmaal succesvol, Hugo kwam verrassend genoeg een keer niet tot scoren. Omdat een van de twee dubbels werd gewonnen konden onze toppers met een overwinning en een tevreden gevoel weer naar huis terugkeren.

Zaterdag weer een volle speelronde, dan spelen alle zeven teams een uitwedstrijd.