SKF 3 heeft afgelopen zaterdag zijn plek ingenomen tegenover Hutaf 3. Niels Bremer begon sterk en won zonder gameverlies zijn eerste wedstrijd. Toine verloor daarop de eerste en enige wedstrijd in vijf games van Bart. Zoals gezegd bleef SKF na die tweede wedstrijd ongeslagen, maar dat is niet zo vanzelfsprekend gegaan als het klinkt. Aniek won de derde wedstrijd eenvoudig en ook de dubbel verliep voorspoedig voor SKF. Niels Bremer had hierop de nodige moeite met Bart, en ook Aniek beleefde een moeilijke wedstrijd. Toine won op het nippertje van Bart in een vijfsetter. Aniek en Niels Bremer wonnen beiden hun laatste wedstrijd van de dag zonder gameverlies, Toine had er veel meer moeite mee, maar ook hij won zijn laatste wedstrijd. 1-9 dus de uitslag in het voordeel van SKF. SKF 3 staat op een solide tweede plek achter Hercules. Deze week nemen ze het op tegen BIT.NL 2.

SKF 4 staat op een moeizame laatste plek, en lijkt er ook niet meer vanaf te komen. Afgelopen zaterdag speelde de ploeg thuis tegen de Treffers uit Arnhem. In de eerste zes wedstrijden leek er voor SKF geen eer te behalen. Niels Pater maakte het in zijn eerste wedstrijd wel spannend maar zijn tegenstander Ryan was in vijf games te sterk. Ook in zijn tweede wedstrijd wist hij het zijn tegenstander erg moeilijk te maken, maar wederom was de laatste in de vijfde game te sterk. Toen won Lauren toch de eerste pot van de dag voor SKF, zonder enig gameverlies. Niels werd in zijn laatste wedstrijd weinig kans gegeven, ook Lauren kwam niet meer tot scoren toe. Rogier won de laatste pot van de dag, waardoor een 2-8 als uitslag op het bord kwam te staan. SKF 4 speelt zijn laatste wedstrijd van het seizoen tegen Hutaf 3.

SKF 5 is in de playdowns in actie gekomen tegen Hercules 4. Manuel startte voor SKF, maar wist geen zege binnen te halen. Hugo lukte dat wel, en trok de stand gelijk. Eelke moest hierop ook zijn eerste partij van de dag weggeven. De dubbel ging eveneens naar de thuisploeg. Manuel probeerde voor de tweede keer zijn geluk in het enkelspel, maar ook deze ging verloren. Eelke won daarop zijn eerste pot van de dag. Nadat Hugo geen eer kon behalen, won Eelke zijn tweede wedstrijd van de dag. Toen leek de koektrommel toch leeg, SKF wist geen zege meer binnen te halen. Eelke dus twee keer gewonnen, Manuel mag het volgende keer weer gaan proberen tegen BIT.NL.

SKF 6 speelde afgelopen zaterdag op eigen bodem tegen Hutaf 7. De uitploeg kwam met twee spelers, dus die twee moesten beiden vier keer spelen. David begon voor SKF, maar moest het onderspit delven tegenover Isabel. Daniel won daarna twee keer achter elkaar van beide dames. Ook Stan won zijn eerste wedstrijd. De dubbelspelen werden eerlijk verdeelt, beide teams wonnen een dubbel. David moest hierna helaas ook zijn tweede wedstrijd van de dag afgeven. Stan verzilverde hierop zijn laatste wedstrijden en ook Daniel won zijn laatste pot. Zo werd het een mooie dag voor SKF 6 dat zeven punten achter de naam mocht schrijven. Deze week de laatste wedstrijd tegen TT Nijmegen 2.

SKF 7 heeft afgelopen zaterdag bij Hutaf 6 zijn opwachting gemaakt. Just en Joran moesten hun eerste pot inleveren, maar Joran startte beter en won zijn eerste wedstrijd. De dubbel moest afgestaan worden aan de thuisploeg, maar Just won daarop wel zijn tweede wedstrijd van de dag. Joran kon in zijn tweede pot van de dag geen zege behalen. Maar in het laatst van de wedstrijd pakten alle drie de jongens van SKF nog een wedstrijd. Zo kwam de uitploeg zelfs 4-5 voor. De laatste werd echter weer gewonnen door de thuisploeg, en zo kwamen beide teams niet verder dan gelijkspel. Pawel Jansen van Hutaf als enige die dag met drie zeges kon zeer tevreden zijn. Deze week speelt SKF 7 thuis tegen Essentia 2