Open Schaijkse tafeltennistoernooi

Onderstaande uitnodiging van tafeltennisvereniging Revanche kwam bij ons binnen. Wil je meedoen, dan kun je dat zelf regelen dmv het inschrijfformulier.

Open Schaijkse tafeltennistoernooi

Op zondag 21 oktober 2018 houdt tafeltennisvereniging Revanche uit Schaijk voor de 37e keer het open Schaijkse tafeltennistoernooi. Het toernooi is toegankelijk voor zowel competitiespelers als voor recreanten.

Dit toernooi is altijd sfeervol en staat bekend om zijn gezelligheid. Iedereen mag dan ook meedoen. Jong, oud, goed of minder goed.

De nadruk bij dit toernooi ligt altijd op het spelplezier en daarom laten we iedereen zo veel mogelijk wedstrijden spelen.

Dat betekent dat iedereen na de poulefase doorgaat naar een vervolgronde. Je bent zo verzekerd van een behoorlijk aantal wedstrijden.
Net als vorig jaar zullen de jeugd en de senioren op dezelfde dag actief zijn.

Het toernooi heeft plaats op zondag 21 oktober 2018 van 10:00u tot ± 17:00u

(Gelieve een half uur voor aanvang aanwezig te zijn)

Het inschrijfgeld bedraagt:

Voor de jeugd: Є 7,50

Voor de senioren: Є 10,00

Alle  wedstrijden worden gespeeld in Sporthal de Eeght in Schaijk

Voor info en inschrijvingen kunt u zich wenden tot

Roel Albers

Munpad 2