SKF 3 trad afgelopen zaterdag aan tegen Essentia 1 in Bemmel. Doordat de thuisploeg met twee man kwam opdagen kwam SKF direct met 0-3 voor. Niettemin startte er een lastige wedstrijd voor SKF, afgetrapt door Niels. Hij wist wel te winnen na een spannende vijfsetter. Toine was in hetzelfde aantal games minder gelukkig. Ook de dubbel werd gewonnen door SKF. Niels zette zijn goede vorm van de eerste wedstrijd door en won ook de wedstrijd na de dubbel. Aniek verloor daarop haar eerste wedstrijd van de dag, en van het seizoen. Aniek moest gelijk weer, doordat er een speler afwezig was. Deze wist ze wel knap te winnen en breidde de voorsprong verder uit. Toine moest als laatste maar wist deze niet binnen te halen, daarmee bleef het aantal punten voor SKF op zeven staan. Alsnog een mooie uitslag, waarmee de ploeg de eerste plek vasthoudt.

SKF 5 strijdt dit seizoen om in de bovenste vier van de 2e klasse poule A te arriveren. Afgelopen zaterdag moest het team tegen de nummer drie uit de poule, Essentia 2. Manuel startte de wedstrijd sterk voor SKF, maar dit tempo wisten zijn teamgenoten niet bij te houden. De thuisploeg nam een 3-1 voorsprong na de eerste serie enkelwedstrijden. De twee dubbelspelen zetten echter alles recht en de stand was weer gelijk. De punten werden in de laatste enkels keurig verdeeld en beide teams namen 5 punten mee naar huis. Het is hard vechten voor SKF 5 om bij de bovenste vier te eindigen, maar alle vertrouwen dat ze het gaan halen! Volgende keer zullen ze aantreden tegen Zevenaar 2 op eigen grond.

SKF 6 reisde afgelopen zaterdag af naar Beuningen, om hun krachten te meten met TCB 2. SKF begon goed doormiddel van Joran, maar moest de volgende twee wedstrijden uit handen geven. Na de laatste wedstrijd voor de dubbel stond de stand gelijk, maar de twee dubbels brachten de verandering. SKF wist ze allebei naar zich toe te slepen. Ook in het vervolg van de wedstrijd bleek SKF de sterkste. Alleen de laatste wedstrijd werd nog gewonnen door de thuisploeg, maar dat was het laatste wapenfeit. Lukas won alle wedstrijden voor TCB, knappe prestatie van hem! SKF mag het komende week opnemen tegen Westa 1.

SKF 7 staat nog steeds erg sterk in de Startersklasse, met nog maar een punt verloren te hebben. En ook afgelopen zaterdag was weer een sterk optreden van de SKF’ers. Ook in deze wedstrijd waren de jongens op hun best, geen enkel punt ging verloren! Bravo naar de jongens die met 39 punten uit vier wedstrijden eerste staan. Komende week zullen zij aantreden tegen Essentia 3.