Wedstrijden verplaatst in verband met Corona

In verband met de maatregelen in Brabant worden er een aantal wedstrijden verplaatst. De uitwedstrijd  Wilvo/Bergeijk 1 – SKF 2 die as zaterdag gespeeld zou worden wordt in principe verplaatst naar 28 maart.

Afdeling Gelre doet het volgende bericht uit:

Het gevolg voor de seniorencompetitie binnen Gelre is dat deze week een kwart van alle wedstrijden niet gespeeld zou kunnen worden. Dit is een significant aantal wedstrijden, en daarom heeft de competitiecommissie besloten om ALLE nog te spelen wedstrijden van deze week uit te stellen. Voor nu geldt bovenstaande alleen voor wedstrijden welke gepland staan in de periode 11-3 (vandaag) t/m 14-3. Vooralsnog gaan de wedstrijden welke gepland staan voor volgende week gewoon door.

Voor nu worden de betreffende wedstrijden ingepland in de week van 11 mei. Dit omdat het verzetten naar de vrije speelweek (week van 23 maart) niet praktisch is, aangezien er die week ook al de nodige verzette wedstrijden gepland staan. Bovendien valt de week van 11 mei na de (mei)vakantie. Een aantal wedstrijden is deze week al gespeeld, en uiteraard blijven de uitslagen van deze wedstrijden staan.

Concreet betekent dit dus het volgende:

– de wedstrijden van vanavond, 11 maart, worden verplaatst naar 13 mei

– de wedstrijden van 12 maart gaan naar 14 mei

– de wedstrijden van 13 maart worden verzet naar 15 mei

Indien aanpassing van de maatregelen nodig is zou dit nog kunnen wijzigen, we gaan dit echter voor nu wel zo in NAS verwerken.

Jeugd

Voor de jeugd zijn de gevolgen zeer beperkt aangezien er momenteel maar 1 team uit Brabant komt. Vandaar dat de jeugdcompetitie gewoon doorgaat m.u.v. de wedstrijd De Kroon 1 – Cevelum 1. Hier geldt dat de nieuwe speeldatum later in onderling overleg zal worden vastgesteld.

Uiteraard volgen wij als afdeling Gelre samen met de NTTB de situatie nauwlettend en wanneer er nieuwe maatregelen door instanties worden afgekondigd die de competitie binnen Gelre treffen, brengen we u zo snel mogelijk op de hoogte. Volg echter ook de websites www.tafeltennis.nl en www.gelre.nttb.nl voor updates.