In de Hoofdklasse werd door SKF 3 en SKF 4 een onderlinge wedstrijd gespeeld. Het bleek een eenzijdige affaire te worden. Niels Bremer zette het derde team op voorsprong, ten koste van zijn naamgenoot Niels Pater uit het vierde team. Maickel zette de score recht tegen Toine, maar dit bleek het laatste wapenfeit van ons vierde team. Rogier heeft twee goede wedstrijden gespeeld, maar moest voor Aniek en Toine het hoofd buigen. Verder kwam het vierde team nauwelijks in de buurt van een overwinning en liep SKF 3 zegevierend de wedstrijd uit. De laatst genoemde neemt de leiding in de Hoofdklasse met 25 punten uit 3 wedstrijden. Voor SKF 3 staat volgende wedstrijd Essentia 1 op het programma, en voor SKF 4 staat SMD 1 op het lijstje.

SKF 5 moest uit spelen, zij deden dit tegen HTTC 71 1. Waar de uitspelers met vier spelers kwam opdagen, hadden de thuisspelers er maar twee. De krachten van deze twee leken aardig van elkaar te verschillen. Daniel, Stan, Eelke en Manuel wisten allemaal te winnen van Niels, waar Bodhi voor alle spelers te sterk bleek. Nadat ook de twee dubbelspelen gelijk verdeeld werden, kwam er een gelijkspel op het bord te staan. SKF 5 strijdt om handhaving, en staat nu op een wankelende vierde plek. Volgende keer mag het team aantreden tegen Essentia 2.

SKF 6 trad afgelopen zaterdag aan tegen BIT.NL 3, ook zij speelden een uitwedstrijd. De SKF’ers speelden met drie, BIT.NL kwam met vier spelers opdraven. Voor de dubbel leek het even alsof SKF een makkelijke dag zou krijgen, maar niks was minder waar. Bij een 1-3 voorsprong trok BIT.NL ineens een sprint en won vijf wedstrijden achter elkaar, en boog de stand helemaal om. Just wist de schade voor SKF enigszins te beperken en won de laatste wedstrijd nog. Zo kwam een minimaal verlies op het scorebord te staan. Volgende wedstrijd zal gespeeld worden tegen TCB 2.

In de Startersklasse doen de jongens van SKF 7 het nog steeds geweldig goed. Na afgelopen zaterdag is pas het eerste punt verloren in de competitie. Tim was de ongelukkige. Maar naast die ene wedstrijd nam niemand gas terug, en kwam er een klinkende 1-9 overwinning op het formulier te staan. De jongens laten nog steeds zien dat ze het niveau de baas zijn, en staan op een verdiend eerste plek. Volgende keer zullen ze weer uit spelen, dit keer tegen ONI 4.