Zondag 9 februari vond het traditionele Ans-de-Lijstertoernooi plaats. Een evenement, dat staat op de kalender van de Old Timers Club Nederland. In 1996 hebben we ter nagedachtenis aan het lid van onze club Ans de Lijster voor de eerste keer oudere spelers uit heel Nederland in ons clubgebouw hun wedstrijden zien spelen. Dit jaar hadden we wat pech met de stormwaarschuwing, waardoor een vijftiental deelnemers zich afgemeld hebben op zaterdag. Met 42 mannen en vrouwen speelden we op zeven tafels in de verschillende klassen. We hebben een beetje haast gemaakt, zodat iedereen weer op tijd naar huis kon en dat was soms best wel ver weg. Al met al een geslaagde met achter de bar Alice en Florian, Hij nam de plaats in van de zieke Adrie.

Ab organiseerde weer de jaarlijkse loterij en Rita was er voor de indeling en berekeningen. Zelf kijk ik toe of alles wel goed gaat! Het was weer een geslaagde dag met tevreden reacties van iedereen.
We hebben onze sterke twijfel of we door willen gaan. Het is wel mooi geweest. Daarbij komt ook nog dat er slechts twee spelers van SKF hebben meegedaan. En je doet het toch ook voor je eigen club. We denken er nog even over.
Onze voorzitter Marc zette ons nog even in de bloemen voor de 25 jaar  dat we dit met z’n drieën organiseren. Erg leuk!

Henk Brouwer

Op de foto: winnares van de wisselbeker  Natali Martens uit Gorkum