Uitnodiging studententoernooien Nijmegen en Eindhoven

Open Akris Tafeltennis Kampioenschappen, Nijmegen, 14 april 2019
Op zondag 14 april 2019 organiseert de Nijmeegse Studenten Tafeltennis Vereniging (NSTTV) Akris haar jaarlijkse open toernooi, de Open Akris Tafeltennis Kampioenschappen (OATK). Dit toernooi staat open voor alle tafeltennissers om een mooi gemixt open toernooi te krijgen. Er wordt zowel enkel- als dubbelspel gespeeld in verschillende klassen. De kosten om mee te doen aan het toernooi bedragen €10,-. Er is plek voor maximaal honderd deelnemers, dus geef je snel op! Dit kan door een mail te sturen naar akrisoatk@gmail.com. Daarnaast organiseren wij de avond voor het OATK (zaterdag 13 april) een stapavond voor geïnteresseerden. Voor slaapplekken kan gezorgd worden. Deze avond staat garant voor een groot feest en veel gezelligheid, dus ga vooral mee. Na het toernooi op zondag is er bovendien de mogelijkheid om te blijven eten. De kosten hiervoor bedragen €12,50. We hopen jullie in groten getale te zien!

Internationaal Studenten Tafeltennis Toernooi (ITT) in Eindhoven, 11 en 12 mei 2019
In mei dit jaar is het weer zover: de Eindhovense studententafeltennisvereniging TAVERES organiseert voor de 41e keer een internationaal studententafeltennistoernooi (ITT)! Het ITT is het grootste studententafeltennistoernooi van Europa en is toegankelijk voor spelers van alle niveaus. Naast toptafeltennis staat in dit weekend natuurlijk ook de gezelligheid centraal met een groot feest. Deze unieke combinatie heeft de afgelopen keren garant gestaan voor een succesvol toernooi. Deelname staat open voor alle studenten in Europa. Hoewel het toernooi voornamelijk gericht is op studenten, is het ook voor niet-studenten mogelijk om mee te doen.
Het toernooi zal plaatsvinden in het weekend van 11 en 12 mei 2019, waarbij er op beide dagen een toernooi gespeeld wordt. Er is de mogelijkheid om vrijdagavond 10 mei al aan te komen en in Eindhoven te overnachten; de wedstrijden beginnen op zaterdag om 09:00 en eindigen op zondag rond 17:00.
Geïnteresseerd? Check voor meer informatie over het toernooi en de inschrijving onze website https://www.taveres.nl/itt/ en het ITT-Facebookevent of mail naar itt2019@taveres.nl. Wij kijken er alvast naar uit om jullie in mei te zien!