Om het nieuwe seizoen na de zomervakantie goed te beginnen wordt er net als vorig jaar een trainingsweek georganiseerd. Gedurende die week zullen we veel gaan trainen, maar ook veel leuke spelletjes en activiteiten doen. Tussendoor worden er maaltijden verzorgd op de club en is er ook weer de mogelijkheid om te blijven slapen. Kortom, een fantastische, geheel verzorgde week. De trainingsweek zal zijn van 19 tot 23 augustus, in samenwerking met de club TTV Avanti uit Hazerswoude. Het kamp zal in Veenendaal bij SKF gehouden worden. In grote lijnen ziet het programma er als volgt uit:

– Maandag: Rond de middag aankomst van Avanti en ’s middags trainen.

– Dinsdag: ’s Morgens, ’s middags en ’s avonds trainen.

– Woensdag: Spelletjesochtend, trainen, middagactiviteit en ’s avonds spelletjes.

– Donderdag: ’s morgens trainen, ’s middags een toernooi, ’s avonds een verrassingsactiviteit.

– Vrijdag: Opruimen en ’s middags afsluiting met een activiteit.

Gezien de kosten voor het eten, andere versnaperingen en activiteiten hebben we een overzicht gemaakt van de kosten per dag. Volledige deelname aan het kamp kost €100,-.

Maandag €10,-

Dinsdag €15,-

Woensdag €25,-

Donderdag €20,-

Vrijdag €30,-

De kosten per dag lopen uiteen als resultaat van het programma. Als er op een dag een uitje of activiteit op de planning staat zijn daardoor de kosten hoger dan bij een andere dag waarop we bij SKF blijven. Onze gasten uit Hazerswoude brengen de hele week door bij SKF, het is dan ook heel gezellig als onze spelers de hele week bij het trainingskamp kunnen zijn. Mocht het zo zijn dat uw zoon/dochter niet de hele week kan is het natuurlijk ook mogelijk om een of meerdere dagen deel te nemen aan het kamp, dit kunt u aangeven bij de inschrijving.

Hoe geef ik mijn kind op? Vul het onderstaande inschrijfformulier in. U krijgt vervolgens een mail ter bevestiging van de inschrijving en details voor de betaling. Op het inschrijfformulier kunt u ook eventuele bijzonderheden m.b.t. dieetwensen e.d. aangeven.

Wij hopen er een fantastische week van te gaan maken met alle kinderen. Als u nog vragen heeft stuur dan gerust een mailtje naar pietervandenberg94@hotmail.com

Inschrijven betekent akkoord gaan dat er foto’s gemaakt worden voor de website en social media van SKF en Avanti. Wilt u niet dat er foto’s gemaakt worden van uw kind dan kunt u dat aangeven bij de leiding.