Het is de ontspanningscommissie weer gelukt om een fantastische dag te organiseren voor de jeugd van SKF. Maar liefst 23 jeugdspelers hadden zich aangemeld voor een toffe dag. Op het fietsje naar het centrum om met z’n allen lekker een potje te bowlen. Nadat iedereen klaar was met het lachen om de vouwfiets van Dicky kwamen we uiteindelijk aan bij Olround Bowling. Waar mooie strikes en spares werden afgewisseld met minder geslaagde worpen, het plezier en de onderlinge support waren duidelijk hoor- en voelbaar. Nadat onze eigen Snollebolleke Jeffrey alle spelers en begeleiders de bowlingbaan op kreeg en stuiterden we vrolijk en gezamenlijk van links naar rechts over de bowlingbanen.

Nadat we met z’n allen een stevige sportmaaltijd hebben genuttigd (verzorgd door onze chefkoks Pieter en Marc) werden er een aantal spellen gedaan. In vier teams werd er gestreden en er konden er punten gescoord worden op de onderdelen: Tweepersoonszaklopen, Vliegend Tapijt, Groepsskiën, Knotshockey en touwtrekken. Snelle tijden afgewisseld met lachwekkende valpartijen. Maar ook fantastisch teamwork afgewisseld met nogal autoritaire leiderschapsstijlen… Het enige dat we nu nog kunnen zeggen is: gelukkig hebben we de foto’s nog…..

Het team van captain Nick en teamspelers Niels B, Niels P, Joël, Levi en Jurre mocht uiteindelijk de Minionchampagne ontkurken en als ware Formule 1 coureurs werd de inhoud over het terrein gespoten. Toine hoorde niet tot het team maar sneaky ging hij tussen de winnaars staan en deelde in de feestvreugde!

Voor de kids die er nog  geen genoeg van kregen werd de zaal nog open gehouden en er werd nog flink gepest (het kaartspelletje dan….), Mario Kart op de Wii, buiten lekker voetballen, Wie is het en nog vele andere spelletjes. En Thijs wilde graag als oudste jeugdspeler (en op papier de meest volwassen jeugdspeler) wijze levenslessen overbrengen op de jeugd, die geboeid luisterden. En of de lessen wijs waren… de jeugd weet nu in ieder geval hoe het niet moet 🙂

Na een lange maar zeer mooie dag verliet iedereen met pretoogjes en een big smile het gebouw. Een hele geslaagde dag! Met speciale dank aan de vrijwilligers uit de ontspanningscommissie: Pieter, Jeffrey, Marc, Erik en Dicky. Binnenkort zullen er meer foto’s en mogelijk filmpjes verschijnen op de site van SKF. Houd deze dus goed in de gaten!

Compilatie van de spelletjes die gespeeld werden bij het clubgebouw na het bowlen