Speelronde drie van de bedrijvencompetitie

Speelronde drie bracht ons de eerste wedstrijd die uitgesteld moest worden. In de A-poule werd de wedstrijd tussen PinQ en de jonkies van HZW uitgesteld.De enige wedstrijd die doorgang vond, was die tussen Aristo en Sassenus. Aristo won met 5-0. Nadat Rob van Genderen en André van Wijk de eerste partijen ruim van Marc Sassenus en Wouter Zoetebier hadden gewonnen, leverden de laatste drie partijen wel veel strijd en spannende games op. Het leverde geen puntje op voor Sassenus.

Daar waar Aristo nu al wegloopt van de concurrentie is de stand in de B-poule veel spannender. Breman won met 4-1 van Van Hunnik. Ewout Hooijer en Jelle van der Coelen wonnen nog wel de dubbelpartij van Fabio en Mano Martina; verder kwam men echter niet. Hoewel van de enkelpartijen er toch drie in drie games werden beslist.Hardeman nestelde zich naast Breman op kop door een 4-1 overwinning op Nationale Nederlanden. Voor Kees Verzijl kon de avond niet meer stuk na zijn overwinning in twee games op ‘angstgegner’ Joop Spijker. De nieuwe koplopers namen de koppositie over van Van Hunnik, omdat Sander Heijnekamp en Eveline Roseboom met 2-3 klop kregen van Voskuilen. De overwinning van Maurits van de Loo op Sander Heijnekamp toonde aan dat Maurits dit voorjaar heel weinig wedstrijden zal verliezen.

In de C-poule won Zonled met 4-1 van J. de Gooijer. Marianne van de Brink won wel een partij van Aline Pels, maar twee winstpartijen van Ron Emmerik gaven de doorslag. Ponsen 1 had geen enkele moeite met Van Hunnik 2. Florian Scholten en Bart van Manen stonden geen enkele game af.Hier leidt Zonled de dans om de titel.