Afgelopen week was het weer tijd voor de jaarlijkse valleikampioenschappen. 5 verenigingen uit de regio die met elkaar streden om de titel ‘Valleikampioen 2019’. Op woensdag was het de beurt aan de recreanten om het tegen elkaar op te nemen. Na een lange avond sleepte SKF uiteindelijk de titel bij de recreanten binnen. De finale in de B poule werd gespeeld door SKF-ers Luc Hooghwerff en Frida van Roekel. Een ieder die Frida kent kan zich voorstellen hoe de omstanders hiervan hebben genoten. Uiteindelijk trok Luc na een uitputtende laatste game de overwinning naar zich toe.

Op vrijdag speelden de senioren hun wedstrijden bij SHOT in Wageningen. Deze titel werd uiteindelijk in beslag genomen door Shot uit Wageningen. Afgelopen zaterdag was het slotakkoord voor de jeugd. Met deelnemers van BIT, Shot en SKF werden er 2 grote poules gespeeld om te beslissen welke vereniging het toernooi ging winnen. In de A-poule mocht Joshua Jonkman uiteindelijk ongeslagen de eer opstrijken en in de B-poule was Maickel Kosterman de gelukkige winnaar. Door de goede resultaten van de aanwezige Bitters mochten zij de dagprijs op komen halen voor hun vereniging. Dit betekent dat er drie verschillende dagwinnaars waren wat natuurlijk erg leuk is.

En dan de grote winnaar: Valleikampioen 2019. Deze eer ging wederom, zij het met een klein verschil met Shot, naar SKF!

Iedereen bedankt voor het meedoen, en hopelijk kunnen we onze titel volgend jaar weer met succes verdedigen.

Uitgebreid verslag recreanten

Foto’s van recreanten, senioren en jeugd met dank aan Ric Vos van Shot