SKF op ranglijsttoernooi Soest

Afgelopen zondag streden vier spelers van SKF tijdens het laatste B jeugdranglijsttoernooi van het seizoen. Helaas vielen de resultaten deze keer wat tegen, maar toch werd er hard gewerkt, mede door de bezielende coaching van Rinie Kling en Joost Kooi.

Bij de jongens junioren werden Dani en Nick beide tweede in de poule en haalden daarmee het hoofdtoernooi. Voor beiden geldt dat hun eerste wedstrijd direct het eindstation betekende. Aniek speelde mee bij de meisjes junioren. Ze was als vierde geplaatst in haar poule en eindigde uiteindelijk als 3e. Met een beetje meer geluk had ze voor het eerst de hoofdronde gehaald, maar de belangrijkste wedstrijd ging nipt in vijven verloren. Toch komt Aniek ieder toernooi weer een stap dichterbij, wint ze steeds meer dus volop vertrouwen voor de toekomst. Bastian mocht als A-welp bij de pupillen meedoen. Hij had niet zijn beste dag en kon niet tot winst komen. Tegen Wanne Jonkman, speler van Bit.nl en samen in een RTC traject, sleepte Bastian er nog wel een vijfde game uit.