SKF op halve finale NJM

Vandaag zijn in Assen de halve finales gespeeld van de Nationale Jeugdmeerkampen. Drie spelers van SKF wisten zich hiervoor te plaatsen.

Sharon was niet helemaal fit maar speelde toch mee. In haar poule wist ze met keihard knokken de eerste drie wedstrijden te winnen. Tegen Alexandra van der Linden verloor ze vervolgens in vijf games, Karlijn van Lierop was in vier games te sterk. In de knock-out fase liet Sharon zien duidelijk de betere te zijn, in drie games werd er afgerekend met een sterk spelende Evi ten Have (Hercules). Door dit resultaat mag Sharon meedoen aan de landelijke finale in het weekend van 9 en 10 juni in Panningen.

Sharon

Bij de jongens junioren twee troeven. Ricco speelde na een eenvoudige winst in zijn eerste wedstrijd een zwakke pot en verloor deze in vijven. Een hele dure nederlaag bleek achteraf. Ondanks dat hij zich keurig herstelde door o.a. voor het eerst te winnen van Denys Sheremet en erg goed mee te komen tegen Eredivisiespeler Thomas Baart eindigde hij verkeerd in een driehoekje. Vijf games voor en vier games tegen in de onderlinge wedstrijden en toch uitgeschakeld worden. Zuur, maar gelukkig wel met heel goed tafeltennis op het einde.

Ricco

Dani liet fantastisch tafeltennis zien, maar in een loodzware poule kwam hij niet verder dan een zege. Tegen 2e divisionist Mick de Vette verloor hij slechts met 9-11 in de vijfde game en ook tegen 3e divisionist Jadde van Voorthuijzen werd hij pas in de vijfde game geklopt. En nog mooier, tegen Nederlands beste jeugdspeler Roel Bogie kwam hij in de eerste game met 6-0 voor en sloeg hij een heerlijke ace!

Dani

In de finale zullen nu twee spelers van SKF in actie komen, Welp Iris  had zich al eerder geplaatst voor de finale. Rinie en Dicky bedankt voor de coaching deze dag.