SKF jeugd in speelronde 7

Voor de twee teams uit de kampioensgroep was het alweer de laatste wedstrijd uit de reguliere competitie. De beide teams van SKF plaatsten zich al eerder voor de play-offs, in de laatste ronde zou bepaald worden welk team op de tweede plaats zou gaan eindigen. SKF 1 won knap met 9-1 van Drivers. Yannick speelde naar eigen zeggen voor het eerst weer heerlijk en lijkt klaar te zijn voor de beslissingswedstrijden Hij won zijn drie wedstrijden. Ook Felicia was zaterdag in zeer goede doen en wist de drie tegenstanders te verslaan. Tegen Emine Ernst kwam ze nog dik achter in de vijfde game, maar ze wist op tijd het tij te keren. Erik wist knap van twee tegenstanders te winnen, Ernst was net iets te sterk. SKF 2 speelde tegen koploper Litac 1 dat onlangs nog ons eerste jeugdteam dik wist te verslaan. Ditmaal werd vierde speler Kevin Pan opgesteld. Douwe, Romano en Thijs hadden geen moeite met deze speler en wisten hem te verslaan. Thijs wist ook nog verdediger Lars Banning te verslaan en Douwe won van kopman Rutger Carelse. Door de 5-5 eindigde SKF 2 precies gelijk met SKF 1, maar door het onderlinge resultaat in januari is SKF 1 uiteindelijk tweede geworden en SKF 2 derde. Een heel knap resultaat van beide teams die de komende twee zaterdagen mogen strijden om een finaleplek.

SKF 3 speelde zonder Simon die met school in Griekenland zit, maar zijn jongere broertje Jeffrey verving hem knap. Hij wist in Ede tegen Bit.nl 2 een wedstrijd te winnen en kwam nog een keer dichtbij. Jasper en Harm wisten beide alles te winnen, al had Harm het in een wedstrijd erg lastig, deze werd na een achterstand diep in de verlenging van de vijfde game alsnog gewonnen. Komende week komt Swift op bezoek. SKF 3 staat nu dik aan kop met zes punten voorsprong op de ploeg uit Deventer. Een belangrijke wedstrijd dus aanstaande zaterdag!

SKF 5 ging op bezoek bij Hutaf 5 en kwam met acht punten terug. Samuel en Niels waren vandaag niet te kloppen, Luca won eenmaal. Een heel mooi resultaat. SKF 6 ging incompleet naar Getavé 1, maar wist toch te winnen. Kai wist tweemaal te winnen, Adrie had een topdag met drie overwinningen. Vooral de zege op kopman Joeri Visch was er een om in te lijsten. SKF 7 moest op bezoek bij koploper Tik Hard 1. Onze jongens Olaf, Manuel en Marnix hadden zeker minimaal een puntje verdiend, maar helaas bleven alle punten bij de tegenstander. Volgende week revancheren! Tot slot, SKF 8 doet weer helemaal mee om het kampioenschap door de 9-1 zege op Bit.nl 6. Toine en Iris wisten al hun wedstrijden te winnen, Stan mocht tweemaal de felicitaties in ontvangst nemen. Volgende week komt koploper GTTC Groesbeek 2 op bezoek. De achterstand is nu nog twee punten. Spannend!