(Oud-)leden dubbeltoernooi op 10 juni – je kunt je nog opgeven tot 5 juni!

Het voorjaarsseizoen zit er helaas alweer op maar we gaan het uiteraard op een leuke manier afsluiten. Dat doen we op zaterdag 10 juni met een dubbeltoernooi voor alle SKF’ers. Of je nou jeugd bent of senior, wel of geen competitie speelt, nu lid bent of een oud-lid, iedereen is welkom! Je mag als SKF’er ook meedoen met iemand die geen lid is.
Het toernooi zal starten om 12.00 (zaal is open vanaf 11.00) en zal rond 18.00 afgelopen zijn. Aansluitend wordt er een heerlijk buffet verzorgd en sluiten we de dag af met een feestavond!
Opgeven voor het toernooi doe je door Jeffrey Vonk een mailtje (jeffrey.vonk@hotmail.com) of een appje (06 34592821) te sturen. Geef je per koppel op en geef meteen ook door of je mee wilt eten met het buffet. Kosten voor deelname aan het toernooi bedragen €5,-, dit is inclusief het eten. Niet-leden betalen €7,50. Ook als je niet deelneemt aan het toernooi kun je mee-eten met het buffet, geef dit dan ook aan Jeffrey door. We kijken er heel erg naar uit en zien jullie graag de 10e!
Inmiddels hebben zich 31 dubbels opgegeven. Er is nog plek voor 1 dubbel dus geef je snel op voor 5 juni 18 uur bij Jeffrey! Als je je opgeeft nadat er 32 dubbels zijn kom je op de reservelijst.
Pieter en Jeffrey