Open Leerdamse Dubbelkampioenschappen
Zaterdag 4 november 2023
09.30-16.30 (zaal open 08.45)

Voor de 19e keer organiseert TTV Leerdam de Open Leerdamse Dubbelkampioenschappen. Een altijd goede organisatie en ongedwongen en sportieve sfeer hebben gezorgd voor een structureel succesvol toernooi.
Inschrijven is als duo mogelijk. Ook niet NTTB leden kunnen deelnemen. Kortom, een open toernooi, waarbij iedere tafeltennisser uit Leerdam
en de wijde omstreken op eigen niveau mee kan doen.

Er wordt gespeeld in 7 klassen: Hoofdklasse/1e klasse; 2e t/m 6e klasse en recreanten.

Als toernooivorm is gekozen voor het Zwitsers Systeem. Dit betekent: veel wedstrijden en geringe wachttijden. In de praktijk betekent dit een wedstrijd spelen, een wedstrijd rust, een wedstrijd spelen enzovoort. Verdere uitleg over dit systeem wordt op de toernooidag gegeven en is na te lezen op onze website.

Speelzaal: Sporthal Berenschot, Tiendweg 9 te Leerdam (0345-615985)
Tijden: Aanvang: 9.30 uur, zaal open 08.45, einde omstreeks 16.30
Tafels: 15 tafels
Planning: We spelen in de poules tot ongeveer 16.15 uur, daarna volgt 1
algemene finale wedstrijd.
Inschrijving: Open inschrijving voor iedereen van 15 jaar of ouder.
De inschrijving sluit 28 oktober 2023.

Deelname: Na aanmelding krijgt u binnen een week bevestiging van uw deelname aan het toernooi. Indien het maximaal aantal deelnemers bereikt
wordt dan plaatsen we u na kennisgeving op de reservelijst.

Spelregels: Conform de actuele NTTB-regels: games tot de 11 en best-of-five sets
Kosten: € 10,- per persoon. Er kan gepind worden in de zaal
Inschrijven: W. Horden, Oranjeplein 14, 4141 AR Leerdam, 06-28569702
ttvleerdamwedsecr@gmail.com
Prijzen: Op de speeldag is er gratis fruit ter beschikking en de nummers 1 in
de diverse klassen krijgen een prijs.
Kleding: De zaal mag uitsluitend betreden worden met sportschoeisel. Witte en lichtgekleurde shirts zijn hinderlijk, gelieve deze niet te dragen.
Horeca: Er is een commerciële bar aanwezig, waar ook frituur aanwezig is.

Meer info