Zeven spelers SKF actief op Masters

Aankomend weekend wordt in Wageningen gestreden tijdens de NTTB Masters, naast de Nederlandse Kampioenschappen het grootste toernooi in Nederland.. Bij dit toernooi is vrijwel de gehele nationale top aanwezig en ook SKF is flink vertegenwoordigd.

Dames:
Drie van onze dames zullen dit weekend in actie komen. Melanie Bierdrager is een van de vijf groepshoofden en lijkt de grootste kans te hebben op een lang verblijf in het toernooi. Ook Xijin Zheng heeft grote kansen om haar poule door te komen, zij staat als tweede geplaatst achter de sterke Tali Cohen (oud-SKF). Robin Klomp staat weliswaar als vierde en laatste geplaatst in haar poule maar hoopt, mede door haar goede voorbereiding, te kunnen zorgen voor een stuntje.

Heren:
Het volledige herenteam is aanwezig tijdens deze editie van de Masters. Floris Zur Muhlen is alas eerste geplaatst in zijn poule en hij heeft hierdoor een prima uitgangspositie voor een hoge notering. Emanuel Martins Ferreira zal net als in de beslissingswedstrijd moeten afrekenen met oud-SKF’er Arnoud Meijer om verder te geraken in het toernooi. Pieter van den Berg en Dicky de Jong staan als vierde geplaatst in de poule maar wellicht liggen er voor hun toch kansen.

Bij zowel de dames als de heren zullen de nummers 1 en 2 van de poule doorgaan naar de volgende ronde (laatste 16) welke een dag later gespeeld zullen worden. De wedstrijden worden gespeeld op sportcomplex het Binnenveld aan de Marijkeweg 23 in Wageningen. Wil je onze toppers komen aanmoedigen, dat kan! De wedstrijden beginnen om 14:00 uur. De uitslagen zijn ook te volgen via Nederlandse Tafeltennisbond – Masters 2023 – Schema’s (toernooi.nl)