Wijziging speelzaal Getave Gendt tot mei 2024

Aankomend najaarseizoen spelen er meerdere jeugd en senioren teams van SKF een competitiewedstrijd uit tegen Getavé uit Gendt. Vanwege verbouwingswerkzaamheden aan de reguliere accommodatie in Gendt, wordt er tot en met april 2024 gespeeld op het volgende adres:

De Doornick

Clara van Delwigstraat 8
6686 AH  Doornenburg
ingang rechts van Zorgvoorziening Merlijn

Deze wijziging brengt onder andere het volgende met zich mee:

– er is helaas geen horecagelegenheid aanwezig. Wat te drinken zal zelf meegebracht moeten worden. Uiteraard zorgen wij er ook voor dat een en ander aanwezig is;

– de aanvangstijd van de jeugd op zaterdag is nu vastgesteld op 12:00u. Hier kan echter incidenteel een half uurtje (is de verwachting) uitloop in zitten, doordat er een groep Kindergym voorafgaand gebruik maakt van de sportzaal.

– Omdat wij de sportzaal delen met andere huurders/gebruikers is het voor ons wellicht moeilijker een wedstrijd te verzetten. In overleg kijken we natuurlijk wat haalbaar is.

Bob Maassen

secretaris TTV Getavé