Maximale scores jeugdteams SKF

Door: Dicky de Jong
Een competitievrije ronde voor de jeugd. Twee teams kwamen wel in actie. En hoe!

SKF 1 speelde tegen HTTV’070 1 uit den Haag een inhaalwedstrijd, even later konden de gasten zonder punten weer huiswaarts keren. Douwe, Thijs en Romano wonnen alles wat er te winnen valt. De helft van de wedstrijden werd met 3-0 gewonnen, maar er waren zeker ook moeizamere wedstrijden. Zo won Douwe in vijf games van Dobrila Jorgueska en kwam Romano met 0-2 in games achter tegen Chantal Smit. De derde werd met 12-10 gewonnen, daarna kwam Romano niet meer in gevaar. Thijs verloor vandaag maar een game, de andere 9 gingen dik gewonnen. Door de dikke zege staat SKF 1 bovenaan en hebben ze een wedstrijd minder gespeeld dan de twee concurrenten.
thijs
(Thijs is grootse vorm tegen HTTV)
Ook SKF 5 kwam in actie en wilde graag tegen Velp 1 de koppositie verstevigen. Dat het 10-0 zou worden was natuurlijk helemaal geweldig voor Kai, Niels en Samuel. Ook dit team staat ruimt aan kop, de nummer twee Sethone 1 volgt op 15 punten (weliswaar met een wedstrijd minder gespeeld). Op naar het kampioenschap in de 2e klasse!
SKF 5 jeugd
(De toppers van SKF 5)