Maurits van de Loo officieel scheidsrechter!

Afgelopen zondag heeft Maurits van de Loo tijdens de halve finales van de Nationale Jeugdmeerkampen zijn SR 3 examen gedaan. Een hele mooie en knappe prestatie waar we als vereniging uiteraard erg trots op zijn! Vanaf dit seizoen krijgen de verenigingen die teams hebben waarbij er bondsscheidsrechters nodig zijn de kans gekregen om zelf iemand op te leiden die vervolgens als assistent tijdens deze wedstrijden kan fungeren. Toen SKF vroeg aan Maurits of hem dat wat leek moest hij even nadenken, maar hij zag in dat dit de kans is om zowel de club te helpen, als om mooi tafeltennis van heel dichtbij mee te kunnen maken.

Deze competitie zal Maurits bij de vijf thuiswedstrijden van Autobedrijf Jacco de Gooijer/ SKF-heren 1 aanwezig zijn als assistent scheidsrechter. Aanstaande zaterdag al voor de eerste keer, wanneer ons vlaggenschip aantreedt tegen Tempo-Team 2.

Maurits, heel veel succes met het behalen van je diploma, en heel veel plezier gewenst in je carrière als scheidsrechter!