Kai Lamers wint Ranglijstfinale

Vandaag heeft Kai Lamers een fantastische prestatie neergezet tijdens de Ranglijstfinale in Zoetermeer. Hij wist in zijn poule ongeslagen te blijven en behaalde daardoor voor het eerst in zijn nog prille tafeltenniscarrière een B licentie. Echt in  grote problemen kwam Kai nooit. Van zijn zes wedstrijden wist hij er twee in drie games te winnen, in de andere vier wedstrijden verloor hij een game.

De felicitaties gaan niet alleen uit naar Kai, maar ook aan coach Djen! Super leuk om te zien dat een speler die pas kort bij SKF speelt direct zijn meerwaarde voor de club laat zien door een dag mee te gaan als coach. En blijkbaar ook meteen als topcoach!

Kai mag nu met zijn B licentie deelnemen aan de Nederlandse Kampioenschappen voor B licenties op 11 mei, waar ook Erik, Dani, Jeffrey, Nick, Rogier, Aniek en Toine aan deelnemen. Een dag later komen Iris, Bastian, Djen, Ricco en Floris in actie.

(links winnaar Kai, rechts coach Djen)