Afgelopen zaterdag heeft Jacco de Gooijer van Autobedrijf Jacco de Gooijer het contract getekend waarbij hij zich voor 2 jaar teamsponsor van het eerste herenteam van SKF mag noemen. Het team heet sinds de start van de competitie Autobedrijf Jacco de Gooijer/SKF 1 en is daar trots op. Al jaren is Jacco de Gooijer één van de grootste fans van het eerste herenteam. Hij slaat weinig thuiswedstrijden over, en ook bij belangrijke uitwedstrijden is hij van de partij. Autobedrijf Jacco de Gooijer was dan ook de eerste partij die werd gevraagd om teamsponsor te worden van het eerste herenteam en Jacco hoefde daar niet lang over na te denken. De tafeltennisclub is bijzonder blij met Autobedrijf Jacco de Gooijer als sponsor.