Iris Leskens tweede op NK dubbel

Op de Nederlandse Kampioenschappen voor spelers met een A licentie verschenen vandaag maar liefst zes SKF’ers achter de tafel in Nijmegen.

Bij de jongens junioren speelden Douwe en Romano mee. Romano had pech met de indeling, hij won een wedstrijd maar verloor van twee sterke tegenstanders. Douwe eindigde in zijn poule als tweede, in de vervolgronde moest hij zijn meerdere erkennen in Max Romeijn. Meisjes junior Felicia speelde voor het eerst sinds lange tijd weer wedstrijden. Na een vervelende blessure waren de verwachtingen niet hoog, maar toch wist Felicia knap haar poule als tweede door te komen. Helaas was Yoeke Gunsing daarna in vier games te sterk.

Omdat Jasper en Jeffrey gisteren de finale haalden mochten zij vandaag weer aan de bak. Jeffrey speelde fantastisch en wist hierbij twee A spelers te verslaan. Helaas was het net niet genoeg om de poule door te komen. Jasper had een zeer lastige poule en ging drie maal in vier games ten onder.

Bij de meisjes welpen speelde Iris een heel sterk toernooi. Twee wedstrijden werden gewonnen. Hiermee eindige Iris op een derde plaats in de poule.

In het dubbelspel mocht Iris met haar dubbelpartner Tess Stroeve (de Toekomst) het podium bestijgen. De finale ging jammer genoeg net in vijf spannende games verloren, maar dus toch een tweede plaats. De andere spelers van SKF vielen in de dubbel niet in de prijzen.

Rinie, Ad en Dicky bedankt voor de coaching vandaag.

Dubbel tweede prijs