Het einde nadert…

Nog twee wedstrijdrondes en dan zit de najaarscompetitie er op…. in geen enkele poule is de beslissing al gevallen, maar in poule B is Hardeman 2 toch wel heel dicht bij de bloemen, de eer en de play-offwedstrijd.  Gina van Poolen en Wim Verzijl kenden geen enkele moeite Niek Edelenbosch en Luc Hooghwerff: 5-0. het team van Breman kon nog in de buurt van Hardeman komen, maar verloor twee punten tegen De Indruk. Fabio Martina liet zich verrassen door Ewout Hooijer. Samen met Jelle van de Coelen won Ewout ook nog een het dubbel van de Martina’s. Van Hunnik 1 kende geen moeite met Voskuilen. Annelies Suvé maakte haar debuut bij Voskuilen en had nog weinig in te brengen tegen Ceel Roseboom en Eveline Roseboom. Jan van de Staaij pakte het enige Voskuilen-punt door Eveline te verslaan .
In de C-poule is Ponsen 2 opnieuw dicht bij de promotiewedstrijd door een 5-0 overwinning op De Indruk 2. Conny van Binsbergen won de eerste game nog wel van Florian Scholten; daarna was er geen houden meer aan en won Ponsen alle tien games. Zonled won met 4-1 va De Gooijer. In vier wedstrijden won De Gooijer de eerste game. Slechts in de dubbelpartij wonnen Marianne van de Brink en Roelof van Leersum het enige punt. De enkelpartijen waren alle een prooi voor Dily Rozendaal en Ron Emmerik. Ponsen 1 won eenvoudig van Van Hunnik 2: 4-1. Ton Snijders redde de eer voor Van Hunnik door Adrie van Dorp te verslaan.
HZW  en PinQ maakten er in de A-poule  een spannend gebeuren van 2-3. Jacco de Gooijer speelde louter marathonpartijen. Tegen Jasper van de Loo beet hij nipt in het stof, Maurits van de Loo werd wel op de valreep verslagen. Hardeman1 won keurig met 3-2 van Van Dam. Het beslissende punt werd opvallend eenvoudig door Mark Westerink binnen geslagen: Wim van Dam had geen enkele kans. Sjon Willemse won zijn beide enkelpartijen, maar kon in de dubbel niet opboksen tegen Kevin van de Lustgraaf en Mark. Sassenus Packaging pakte Aristo met 4-1 in. Rick den Hertog zorgde voor het ene punt tegen Marc Sassenus. Samen met Bert ter Haar won Rick nog wel de eerste dubbelgame, maar daar bleef het uiteindelijk bij.