Afdelingskampioenschappen op 7/8 januari

In het weekend van 7 en 8 januari worden de afdelingskampioenschappen, misschien beter bekend als de Gelderse Kampioenschappen, in Nijmegen gehouden. Op de zaterdag speelt de jeugd het toernooi. Inschrijfkosten zijn 9 euro, maar deze worden betaald door SKF! Alleen als je je inschrijft en alsnog niet meedoet, dan moet je dat terugbetalen. We willen graag weer met een zo groot mogelijke groep deelnemen! Dus of je nu in team 1 of in team 10 speelt, dit toernooi is voor iedereen leuk!

Jullie hebben al een e-mail gekregen van Mylene de Hont-Peper waarin staat dat je je tot en met 19 november kunt inschrijven via skf.toernooien.jeugd@gmail.com dus doe dit allemaal snel! Je speelt een enkel en een dubbel, dus spreek af en geef door met wie je graag wil dubbelen (het moet iemand zijn van dezelfde leeftijdscategorie, als je het niet zeker weet vraag het dan even na bij Mylene of je trainer). Als je niemand als dubbelpartner opgeeft regelen wij dat je met iemand kunt dubbelen.

Schrijf je dus snel in!

Senioren kunnen zich inschrijven via roukebosma@hotmail.com

SKF Gelderse

De groep van een paar jaar geleden! Dit jaar weer met net zoveel spelers? Allemaal inschrijven!!!

Mail van Mylene:

HERINNERING!!!!!!!!!

Afdelingskampioenschappen Gelre 2017

Op zaterdag 7 januari vinden in Nijmegen de jaarlijkse afdelingskampioenschappen  voor de jeugd plaats.

Dit is een leuk toernooi voor zowel de beginnende als de ervaren speler. Je speelt lekker veel wedstrijden in je eigen leeftijdsklasse en er wordt gedubbeld

Het wordt een dag van sportiviteit en gezelligheid met zoveel mogelijk SKFers

Geef je snel op: de sluitingsdatum voor inschrijving nadert!!
Let op!! Een jeugdspelers mag zich inschrijven voor de afdelingskampioenschappen voor de senioren, mits ze ook deelnemen aan het afdelingskampioenschappen voor de jeugd
opgeven voor 20 november 2016
De inschrijfkosten (€9,00 p.p.) worden door SKF betaald.